05 Maj 2013, 21:31
Passat B5 i Audi A4 B5 mają delikatne i kosztowne w serwisowaniu zawieszenie. Poza tym żadnych rewelacji w tych autach nie ma. W 10 tys. zł ciężko znaleźć coś zadbanego. Da się, ale mimo wszystko, nie warto.
Za to w tej kwocie Vectrę 1.8 po liftingu znajdziesz już za jakieś 8 tys zł więc zostanie Ci jeszcze kasy. Vectra to porządne auto, sam jeżdżę, tylko za nic nie kupuj diesela. A poza tym to nie mam powodów do narzekań. Auto jest bardzo przestronne, tylne kanapy pomieszczą spokojnie trzech grubasów, w dodatku są bardzo komfortowe. W środku całkiem ładnie i przede wszystkim cicho. Silnik 1.8 jest najlepszym rozwiązaniem, potem dopiero paliwożerny 2.5 V6 jest godny polecenia.
Trzeba tylko uważać na blachy. Co prawda po lifcie jakość zabezpieczeń antykorozyjnych się poprawiła, ale jeśli kupisz Vectrę niegarażowaną i zaniedbaną - rdza się pokaże szybciej niż student słyszący pobrzękiwania butelek z piwem. Dużo osób narzeka na blachy, ale w mojej z tym problemu nie mam. Aczkolwiek znam przypadek, gdzie rdza wyszła przy krawędziach drzwi i na tylnej klapie bagażnika, dlatego warto obejrzeć każdy cal blachy przed kupnem Vectry.