Dizzyy napisał(a):że filtr oleju jest cały mokry.
W jakim sensie cały mokry??? Ktoś mógł Ci źle zamontować filtr oleju przez co wypluło uszczelkę pod nim. Mogło się tak stać też przez zbyt dużą ilość oleju w silniku. Tak czy siak radzę nie odpalać silnika. Jak najszybciej do warsztatu jeśli nie chcesz mieć więcej problemów i to na holu!
Dizzyy napisał(a):Zastanawiam się też czy komputer może blokować obroty do 2000, czy jest to możliwe ?
A pali Ci się jeszcze jakaś kontrolka???
Kontrolka ciśnienia oleju to nie żarty, jeśli nie masz warsztatu to raczej nie naprawisz tego sam. Nie radzę nawet odpalać silnika.
Ile było oleju po tym lataniu na ręcznym??? Sprawdzałeś czy po prostu uznałeś że musiał łyknąć litr??? Objawy zaczęły się po dolaniu tego litra??? Czy dolałeś bo oleju było mało???
I na przyszłość:
Butować to możesz jak latasz na ręcznym koło 100 km/h... Podejrzewam że szybko nie jeździłeś, więc nie bardzo rozumiem po co to butowanie. Jak przedni napęd to podejrzewam że miałeś kierownicę generalnie skręconą do wewnętrznej i but co nic nie daje, a nie no kontrę. Nie but tylko kontra... Koła do wewnętrznej + but = wypluwanie przodu i to nie tylko w FWD, nic tym nie zacieśnisz -> nie powiększysz poślizgu (kąt). Jak śmigasz sobie powoli to nie potrzebujesz butowania. Bo niby po co w FWD, na śniegu i z małą prędkością butować???
Pozdrawiam
.