
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
PhantomASA1 napisał(a):Co było w nim naprawiane?! Przy takim przebiegu tarcze hamulcowe powinny być jeszcze oryginalne,amortyzatory też,w sumie to nic nie powinno być grzebane jeszcze oprócz wiadomych rzeczy,
PhantomASA1 napisał(a):szukałem długo W210,330 tyś km,nawet tarcze ma oryginalne , wymieniałem amorki ze znaczkiem Mercedesa,jeszcze nie były całkiem zjechane,tzn tył,przód trzyma jeszcze b.dobrze.
mało widziałeś widocznieszybki napisał(a):Do tego zawias 200k.km.w passaku B5 to chyba tylko na autostradzie i jeździe 100kmh.
PhantomASA1 napisał(a):gdy kupowałem pierwszego ,zdemontowałem alternator do regeneracji,wtedy auto miało 200 tyś km
PhantomASA1 napisał(a):,mój kuzyn kupił B5 z podobnym przebiegiem od sąsiada,ok.200 tyś km ,jeżdził nim 10 lat,nigdy żadnej awarii,żadnej,nawet zawiesia nie robił,sprzedał go tylko dlatego,że po prostu nasłuchał się,że nie wypada jeżdzić
Kao napisał(a):mało widziałeś widocznie
Kao napisał(a):nie rzadki to widok przy autach z lat 90/2000 gdzie zawias ori wytrzymuje 250 tyś bez problemu, sporo takich się demontowało.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLKSWAGEN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLKSWAGEN