Passat b7 2.0tdi Ciśnienie na rampie.

08 Maj 2017, 09:04

Koledzy mam problem w Passacie b7 2.0 TDI 140 km

Mianowicie, od samego początku na VAGu było widać błąd P1065 - REGULATOR CIŚNIENIA PALIWA,RÓŻNICA REGULACJI. Auto od czasu do czasu na biegu jałowym delikatnie poszarpywało, praca silnika była nierówna.

Padło na wymianę czujnika ciśnienia paliwa O3L 906051 oraz regulatora 057130764AB.

Po wymianie auto odpalone i wszystko chodziło idealnie, przejechane pierwsze 2-3 km auto weszło w tryb awaryjny ( zapalona kontrolka świec), zero mocy, kręciło do 3 tys. obrotów, a na postoju trzęsło całym autem. Padła decyzja o ponownej wymianie regulatora, wyszło tak że założony był z inną końcówką oznaczenia. Auto na postoju chodziło idealnie, jednak podczas jazdy zaczął wskakiwać błąd zbyt niskiej wartości ciśnienia na rampie. Włożono więc poprzedni, pierwszy regulator i okazało się ze autem buja dużo bardziej niż na samym początku, mimo iż regulator jest ten sam. W dniu dzisiejszym miałem dostęp do kolejnych dwóch regulatorów o odpowiednim oznaczeniu tj. końcówce numeru AB. Początkowo na jednym i drugim całym autem trzęsło i zapalał się błąd P1065. Po którymś z kolei wykasowaniu owego błedu, auto nagle zaczęło chodzić równiutko na biegu jałowym, niestety zaczął wskakiwać błąd P 0087, czyli zbyt niska wartość ciśnienia na rampie. W tej chwili sytuacja wygląda tak, ze obojętnie który regulator włożę, łącznie z tym który siedział w aucie oryginalnie, auto chodzi równiutko ale po dodaniu gazu wskakuje w tryb awaryjny i wyskakuje błąd P 0087.

Koledzy proszę o pomoc, czy to wina używanych czujników, czy może chwytać się czegoś innego?
mateuszwys
Nowicjusz
 
Posty: 18
Auto: VW PASSAT B5 1.9 TDI AJM

08 Maj 2017, 16:00

Jaki to silnik PD czy common rail?140 konne silnki 8V i 16V byly z PD.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8577
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

08 Maj 2017, 19:45

O ile mi wiadomo w B7 szły tylko na CR??
mateuszwys
Nowicjusz
 
Posty: 18
Auto: VW PASSAT B5 1.9 TDI AJM

08 Maj 2017, 19:53

Filtr paliwa wymieniony ?
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4925
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

08 Maj 2017, 19:58

Tak,tak,zapomnialem,ze PD byly w uzyciu do 2009r.Ale przypominam sobie test dlugodystansowy Passata PD 140KM,bardzo podobne objawy pojawily sie juz po przekroczeniu kilkunastu tys km,mechanicy w ASO VW podchodzili do problemu 9 razy wymieniajac nawet przeplywomierz i kilka innych rzeczy,nie mogli dojsc do przyczyny usterki,w tamtym przypadku okazalo sie,ze winien byl czujnik temperatury przy turbinie,co ciekawe wymieniali inne podzespoly ,powroty do sprawnosci silnika pojawialy sie na jakis czas ,dlatego to utrudnialo w dotarciu do zrodla usterki.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8577
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

08 Maj 2017, 21:39

Filtr oczywiscie wymieniony jako pierwszy. Cuda zaczely sie po ruszeniu regulatora cisnienia. Generalnie to w niego celuje, wyczytalem ze razy wyciagniety, ponownie zamontowany nie bedzie juz dzialal poprwnie stad brak poprawy po zakupie czesci uZywanej.
mateuszwys
Nowicjusz
 
Posty: 18
Auto: VW PASSAT B5 1.9 TDI AJM
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
    King of Europe Drift 2012 Poznań / relacja
    W dniach 20 – 22 kwietnia na najbardziej prestiżowym obiekcie wyścigowym w Polsce, czyli na torze "Poznań" odbyła się jedna z najważniejszych imprez driftingowych w całej Europie, a więc inauguracyjna runda King of ...