Chyba jednak zastanowię się nad czymś z koncernu VAG, przykładowo VW Polo 3 6n2, 1.4 60 km, lub 75. Ewidentnie raczej samochód będzie tańszy w serwisowaniu niż japoniec.
A jak wygląda sprawa w Punto 2, jeżeli chodzi o progi i generalnie podłogę, oraz karoserie ?, w seicento to wiem że jest to po prostu dramat, chciałbym tego uniknąć.
Jak Punto to tylko kupić i jechać prosto do blacharza na konserwacje, na jakiś czas na pewno spokój. Jednak co do samego serwisu/części i robocizny to jest żałośnie tani.
Elektryczne supersamochody. Przyszłość sportowych aut czy chwilowa moda? Świat motoryzacji przechodzi transformację w kierunku elektromobilności. Supersamochody z napędem elektrycznym osiągają coraz lepsze parametry, często przewyższając osiągi swoich spalinowych odpowiedników. Producenci ...
Audi łączy się z uliczną sygnalizacją świetlną w Düsseldorfie Audi uruchamia w Düsseldorfie swój projekt połączenia z sygnalizacją świetlną w mieście. Miasto nad Renem będzie drugim w Europie – po Ingolstadt – w którym cztery pierścienie wdrożą usługę ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.