10 Sie 2015, 06:59
W silnikach benzynowych najbardziej kłopotliwe są cewki zapłonowe. Nie dość że ich mała odporność na wilgoć utrudnia rozruch silnika w deszczowe dni albo skutkuje przerwami w pracy to jeszcze często ulegają awariom. Nietrwałe są także wariatory odpowiedzialne za zmiany faz rozrządu.
Znacznie więcej problemów potrafią jednak przysporzyć turbodiesle. Są przede wszystkim bardzo wrażliwe na jakość paliwa.
Pasek rozrządu może nie wytrzymać zalecanego przez producenta przebiegu 120tys.km - serwisy zalecają wymianę co 90tys.km. Podczas oględzin auta trudno zlokalizować wady typowe dla silników.
Podzespoły elektroniczne należą do kapryśnych. Posłuszeństwa może odmówić zarówno wyświetlacz komputera pokładowego jak i system monitorowania ciśnienia w ogumieniu. Często zdarzają się awarie systemu "hands free" pozwalającego na otwieranie, zamykanie i uruchamianie samochodu bez kluczyka za pomocą specjalnej karty.
Każdy z elementów instalacji elektrycznej może ulec awarii. Równie dobrze może to być silnik wycieraczek jak i elektryczny system otwierania pokrywy bagażnika.
W 2004roku została przeprowadzona akcja serwisowa gdzie poprawiano mocowania systemu Isofix.
Z linków obejrzałbym:
[link do oferty na Olx wygasł] - przebieg przemilcze..
[link do oferty na Olx wygasł] - niby pisze że silnik 1.4 a na listwach jest 1.2..
[link do oferty na Olx wygasł] - bardzo przestronne autko.
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.