Peugeot 206 jako pierwsze auto dla kobiety - odpowiednie?

25 Sty 2010, 08:46

:wink:
zastanawiam się nad kupnem mojego pierwszego auta. Bardzo podoba mi się peugeot 206 najlepiej 4/5 drzwiowy, tyle że słyszałam iż często psują się w nim plastiki...
innym autem jest audi a3 ;] lub vw 4 :) co o tym sądzicie? najlepiej zeby malo palil i sie nie psuł. autko głównie do jezdzenia po miescie.
czekam na wasze opinie.. dodam tylko ze jak to kobiety nie znam się na autach, liczy sie dla mnie wyglad i bardzo czesto zmieniam zdanie ... ;/
mam nadzieje ze z wasza pomoca uda mi sie wkoncu zdecydowac ...
z gory wielkie dzieki ze wszystkie komentarze :wink:
a9aaa
a9aaa
Nowicjusz

Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

25 Sty 2010, 09:51

Gdyby jedynym problemem 206 były plastiki to byłoby wspaniałe auto...
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

25 Sty 2010, 09:52

z tych co wymieniłas to zdecydowanie Audi A3
rafal_n

25 Sty 2010, 10:16

Pozwole sie podpiąć pod temat- jakie poza w/w plastikam i sa najbardziej istotne problemy z Peugeotami 206?. Sam rozważam zakup takiego auta jako jeden z wariantów móżliwych i chętnie dowiem sie czegoś więcej o tym autku.
marjano82
Nowicjusz

Miejscowość: Myślibórz

25 Sty 2010, 15:05

Miałem 206-tkę z silnikiem 1.1 16v (60 KM). Nie polecam. Owszem samochód fajnie się prezentuje, ale na tym koniec. Piękny wygląd z zewnatrz i w środku nie rekompensuje jazdy tym samochodem.

1.Miałem mułowaty silnik. Trudno było pojechać szybciej niż 130 km/h. Z tego co się orientuję to ludzie polecają silniki diesla 2.0 HDI 90 KM, mają wyższy moment obrotowy i zapewniają takiemu małemu autku dobre osiągi.
2.Do wymiany belka skrętna, co wiąże się z wysokim kosztem ponad 1000 zł. Belki padają praktycznie w każdy egzemplarzu. Z biegiem czasu Peugeot poprawił ten feler.