Peugeot 406 za 10 tysia? POMOCY

15 Lut 2010, 21:13

Witam!!
Jestem nowym forumowiczem...
Mam do was pytanie, ufam ze znacie sie duzo bardziej niz ja ...
A wiec sprawa jest tego typu, jestem swiezym kierowca chcialbym kupic sobie auto mysle o peugeot 406 w jakims dieslu i tu potrzebuje pomocy prosze abyscie doradzili nie upieram sie konkretnie przy tym aucie jednak bardzo mi sie podoba ... Moze jakies inne auto moje wymagania:
1. prezencja (ale nie auto dla lansera, lubie auta z charakterem)
2. Ekonomiczny?
3. Taki w ktory nie bede musial ladowac co miesiac kolejne tysie
pomocy prosze :/[code][/code]
Ostatnio edytowany przez Uhahany, 18 Lut 2010, 02:02, edytowano w sumie 1 raz
Uhahany
Nowicjusz

Miejscowość: Elblag

17 Lut 2010, 10:36

Witaj.Wiesz co 406,ani nie jest wyrazista ani ekonomiczna a tym bardziej malo awaryjna.To juz japońce typu honda accord.toyota corolla były by lepszym wyborem.pozdro
mimi
milutki5
Aktywny

Miejscowość: małopolska

17 Lut 2010, 12:21

Popieram, te auta są dość kłopotliwe, głównie elektronika i zawieszenie - nie ten klimat, nie te drogi...
Dno jest dnem, nawet jeśli jest obrócone do góry.
qbik
Początkujący

Miejscowość: Pomorze

17 Lut 2010, 14:44

W moje rodzinie było kilka takich sztuk z różnych okresów produkcji za 10 k i w dieslu to raczej początek produkcji. Wedlug mnie jak znajdziesz samochód w miarę dobrym stanie nie po poważnych wypadkach samochodowych to będziesz bardzo zadowolony. Silnik gorszy niż w 405 ( zawsze wydawało mi się ,ze to ten sam silnik ale niestety tka nie jest) ale idzie go przeżyć. diesle będą miały jednak spore przebiegi ale my na swoich robiliśmy spokojnie 400k i ponad więc jeśli przebieg będize w granicach 250-300k można spokojnie brać. Jak coś to pytaj chętnie pomogę.
astro007
Aktywny

17 Lut 2010, 15:09

U mnie na mieście można spotkać białą 406 na taryfie,prawie jak w TAXI :lol:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol