
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
a ta jedno głośność myślisz skąd się wzięła? Musisz że wszyscy się skumali i jednoglosnie na całym świecie postanowili pisać nieprawdę?Autko424 napisał(a):opinia jest jednoznaczna: nie kupować VTi i THP. Czy na pewno się w to nie pchać?
a co mają Ci powiedzieć? Że to gnój? Chyba logiczne jest to że wmówi Ci to co chcesz uslyszec abyś tylko kupił, widzę że dalej niedowiarek z Ciebie i nie możesz dopuścic do siebie tej myśli więc pozostaje Ci kupić i się przekonać.Autko424 napisał(a):i sprzedawcy to chwalą,
Tu masz na forum co nieco o tym silniku awaryjnosc-silnika-1-6-vti-120km-z-citroena-vt122432.htmAutko424 napisał(a):opinia jest jednoznaczna: nie kupować VTi
Trzeba lać dobry olej i często wymieniać bo sporo problemów w tych silnikach zaczyna się od zaniedbań w związku z długim interwałem między wymianami.Kao napisał(a):Vti jest mocno wrażliwy na przeciążenia
Zgadza się ale takie działanie może odsunąć w czasie ewentualne usterki które opisane są wyżej bo bądź co bądź jakość oleju ma wpływ na pracę wariatora zmiennych faz rozrządu i hydraulicznego napinacza rozrząduKao napisał(a):W tym przypadku to nie jest głównym problemem.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki PEUGEOT. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne PEUGEOT