Peugeot 207 turbo diesel 1,6 HDI. Auto traci moc i gaśnie

25 Sie 2013, 08:06

Witam serdecznie, proszę o pomoc, mam peugeota 207 turbo diesel 1,6 HDI. Rocznik 2009 początek roku, bez filtra cząsteczkowego. Od dłuższego czasu auto traci moc i gaśnie w trakcie jazdy. występuje to bardzo różnie, co jakiś czas.
Wymieniono mi juz zawór regulujący ciśnienie, jakiś sterownik i program w komputerze i nic... Jeżdże z nim już od pół roku, ostatnia diagnoza była odnośnie wymiany pompy wysokiego ciśnienia. Nie chciałbym niepotrzebnie wydawać kasy. Znam kody błędów, które pokazał komputer.
P1166V i P0001V
Bardzo proszę o pomocne informacje
jack64vp
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: peugeot 207
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2009

26 Sie 2013, 01:05

Osoba która ci sprawdzała te kody błędów nie była w stanie określić czego one dotyczą?
Jak dla mnie to (ale pewny nie jestem, ale warto to sprawdzić):
P0001V - Fuel Volume Regulator Control Circuit (problem z regulacją dawki paliwa)
P1166V - O2 sensor (tu chyba będzie problem z którąś sondą)
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 5297
Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016

27 Sie 2013, 16:56

Waśnie dzisiaj byłem u tego co mi wcześniej podłączał do komputera, odpisałem parametry, nie wiem, czy to coś podpowie...

Ciśnienie: 251 Bar (przy rozruchu wzrosło na moment do 380 Bar)
Dawka paliwa: 5,5 mg/wtrysk
Regulator przepływu paliwa: 18%
Pompa paliwa: 1231,37 mm3/S
Korekta przepływu paliwa
do cylindra 1: 3,5 mg/wtrysk
do cylindra 2: -0,25 mg/wtrysk
do cylindra 3: -1,75 mg/wtrysk
do cylindra 4: 0,03 mg/wtrysk
jack64vp
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: peugeot 207
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2009

27 Sie 2013, 20:12

Na pierwszym cylindrze masz ciut za wysoką korekcje wtrysku nie mieści sie w normie trzeci też kiepski ale jeszcze sie mieści i z tego pierwszego wtrysku masz błąd:
P0001V - Fuel Volume Regulator Control Circuit (problem z regulacją dawki paliwa).
I w nim może tkwić przyczyna Twoich problemów
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

27 Sie 2013, 20:46

Dziękuje za info, jeszcze zapomniałem dopisać, że ostatnio znowu 2 razy auto zgasło na drodze, dzisiaj po podłączeniu pokazał jeden błąd : P1166V i napis: ciśnienie paliwa przekroczone ponad granice normy.
Czy to może byc wina tego wtrysku??
jack64vp
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: peugeot 207
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2009

27 Sie 2013, 20:58

wynika że znowu był problem z zaworem regulującym cisnienie.
Gdzie tankujesz paliwo ?
Sprawdź czy w zbiorniku nie ma opiłków i czy układ się nie zapowietrza.
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
    Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
    Toyota Auris Hybrid - kompaktowy hatchback do miasta
    Pod maską znajduje się silnik benzynowy o pojemności 1,8 litra pracujący w cyklu Atkinsona, który w połączeniu z agregatem elektrycznym oferuje moc na poziomie 136 KM. Napęd przekazywany jest za pomocą stanowiącej ...

27 Sie 2013, 21:08

Tankuje od zawsze na Statoilu. A jak sprawdzić zbiornik? A jak czy sie nie zapowietrza układ..??
jack64vp
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: peugeot 207
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2009