Witam, Nie potrafie znaleźć nigdzie informacji na temat budowy przekładni ślimakowej ukl. kierowniczego. peugeota 208. Czy w tym modelu istnieje możliwość wyregulowania tej przekłądni ? Drugie pytanie, czy ktoś ma może dostęp do schematów do tego modelu ?
Przy rozpoczęciu skręcania kierownicą w lewo słychać pojedynczy stuk, to samo dzieje się w prawa stronę. Po rozpoczęciu skręcania można dojechać do końca skrętu w prawo i lewo bez jakichkolwiek dodatkowych stuków chyba ze na chwile przestane skręcać i gwałtownie ponowie manewr w jedna lub drugą stronę wtedy ten stuk też się pojawia.
Wyczułem ręką, że ten stuk dochodzi z okolic przekładni i zastanawiam się czy coś się już zdążyło wyrobić po 80 kkm czy po prostu pojawił sie jakiś luz możliwy do wyregulowania.
10 najbezpieczniejszych samochodów - te modele koniecznie sprawdź! Przy podejmowaniu decyzji o zakupie nowego samochodu pod uwagę brane są różne kryteria. Cena, wyposażenie, opinia o marce są ważne, jednak często wpływ na ostateczną decyzję ma ocena bezpieczeństwa. Dzięki nowoczesnym ...
Silniki elektryczne Toyoty będą tańsze dzięki nowej technologii Toyota opracowała pierwszy w świecie, odporny na wysoką temperaturę magnes o obniżonej zawartości neodymu. Magnesy neodymowe stosowane są w silnikach elektrycznych, w tym w silnikach dużej mocy używanych w pojazdach elektrycznych, ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.