Witam, Nie potrafie znaleźć nigdzie informacji na temat budowy przekładni ślimakowej ukl. kierowniczego. peugeota 208. Czy w tym modelu istnieje możliwość wyregulowania tej przekłądni ? Drugie pytanie, czy ktoś ma może dostęp do schematów do tego modelu ?
Przy rozpoczęciu skręcania kierownicą w lewo słychać pojedynczy stuk, to samo dzieje się w prawa stronę. Po rozpoczęciu skręcania można dojechać do końca skrętu w prawo i lewo bez jakichkolwiek dodatkowych stuków chyba ze na chwile przestane skręcać i gwałtownie ponowie manewr w jedna lub drugą stronę wtedy ten stuk też się pojawia.
Wyczułem ręką, że ten stuk dochodzi z okolic przekładni i zastanawiam się czy coś się już zdążyło wyrobić po 80 kkm czy po prostu pojawił sie jakiś luz możliwy do wyregulowania.
Dlaczego trzeba posiadać ubezpieczenie motocykla? Ubezpieczenie motocykla jest obowiązkowe podobnie jak w przypadku samochodu. Warto sprawdzić, ile kosztuje ubezpieczenie motocykla na rynku, bo oferty TU różnią się od siebie. W wyborze najkorzystniejszej polisy pomaga ...
Kia Sorento po zmianach Odświeżona linia i zmodernizowana konstrukcja skorupy nadwozia, nowy silnik benzynowy 2.4 GDI o niższym zużyciu paliwa i emisji spalin, wyższy komfort podróżowania i lepsze własności jezdne – to tylko niektóre ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.