Peugeot 406 Nierowna Praca Silnika HDI

07 Cze 2007, 20:49

Witam wszystkich!
Mam ostatnio taki problem z moim pugem 406 HDI
Podczas odpalania motoru na zimnym silniku zaczyna nierowno pracowac (dlawi sie,Obroty skaczą ) przez okolo 10 secund potem pracuje juz plynnie co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy??
świece żarowe wymieniłem na nowe wykasowali błędy z komputera a problem został -dalej nierówno pracuje.
Czy może to być wina układu doprowadzenia powietrza???
Hrafa
Nowicjusz
 
Posty: 3
  • 10 Cze 2007, 00:04

    błędy zapisane w komputerze mówią o występujących usterkach,a nie słóżą jedynie do kasowania :lol: :wink:
    na ich podstawie można naprawić auto a nikt jasnowidzem nie jest.
    Nie ma głupich pytań tylko są głupie odpowiedzi
    grzestv
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 754
    Miejscowość: okolice Warszawy
    Auto: nie mam

    11 Cze 2007, 10:54

    to był błąd zaworu egr ale on niema nic wspólnego z nierówna pracą silnika!!
    Hrafa
    Nowicjusz
     
    Posty: 3

    12 Cze 2007, 00:37

    i tu się mylisz-ma i to ogromną,ale Ty wiesz lepiej :idea:
    Nie ma głupich pytań tylko są głupie odpowiedzi
    grzestv
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 754
    Miejscowość: okolice Warszawy
    Auto: nie mam

    13 Cze 2007, 11:15

    grzestv napisał(a):i tu się mylisz-ma i to ogromną,ale Ty wiesz lepiej :idea:


    Kolego jak bym wiedział to bym nie zadawał pytań na forum jak możesz to napisz jak można tą usterkę usunąć
    Hrafa
    Nowicjusz
     
    Posty: 3

    20 Cze 2007, 21:09

    Ja mam 406 2.2 HDI z 2003 i nie miałem do tej pory żadnych takich objawów. Jedyna usterka jaka wystąpiła z silnikiem to utrata mocy do 2500 obr/min. i zwiększone spalanie. Usterka wystąpiła po 65 tys km.Winny okazał sie zawór przy kolektorze ssącym - koszt zaworu 93 zł, wymiana 100 zł a zdiagnozowanie problemu 180 zł i dwie wizyty w serwisie. Może to trochę naprowadzi...
    W poprzednim aucie 406 2.0 benzyna z 1998 miałem notoryczną nierówna prace silnika na wolnych obrotach - obrotomierz cały czas skakał pomiędzy 900 a 1100 obrotów. kasowanie błędów, mycie silnika przepustnicy nic nie dawało - walczyłem z tym przez 2 lata aż w końcu sprzedałem auto :D
    Pietrek
     

    22 Gru 2009, 23:33

    jesli przez pierwsze 10 sekund to sprawdz świece żarowe
    Piotr
    piotrekmajka
    Nowicjusz
     
    Posty: 2
    Miejscowość: polska