Peugeot 406 Nierowna Praca Silnika HDI

07 Cze 2007, 19:49

Witam wszystkich!
Mam ostatnio taki problem z moim pugem 406 HDI
Podczas odpalania motoru na zimnym silniku zaczyna nierowno pracowac (dlawi sie,Obroty skaczą ) przez okolo 10 secund potem pracuje juz plynnie co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy??
świece żarowe wymieniłem na nowe wykasowali błędy z komputera a problem został -dalej nierówno pracuje.
Czy może to być wina układu doprowadzenia powietrza???
Hrafa
Nowicjusz
 
Posty: 3
  • 09 Cze 2007, 23:04

    błędy zapisane w komputerze mówią o występujących usterkach,a nie słóżą jedynie do kasowania :lol: :wink:
    na ich podstawie można naprawić auto a nikt jasnowidzem nie jest.
    Nie ma głupich pytań tylko są głupie odpowiedzi
    grzestv
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 754
    Miejscowość: okolice Warszawy
    Auto: nie mam

    11 Cze 2007, 09:54

    to był błąd zaworu egr ale on niema nic wspólnego z nierówna pracą silnika!!
    Hrafa
    Nowicjusz
     
    Posty: 3

    11 Cze 2007, 23:37

    i tu się mylisz-ma i to ogromną,ale Ty wiesz lepiej :idea:
    Nie ma głupich pytań tylko są głupie odpowiedzi
    grzestv
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 754
    Miejscowość: okolice Warszawy
    Auto: nie mam

    13 Cze 2007, 10:15

    grzestv napisał(a):i tu się mylisz-ma i to ogromną,ale Ty wiesz lepiej :idea:


    Kolego jak bym wiedział to bym nie zadawał pytań na forum jak możesz to napisz jak można tą usterkę usunąć
    Hrafa
    Nowicjusz
     
    Posty: 3

    20 Cze 2007, 20:09

    Ja mam 406 2.2 HDI z 2003 i nie miałem do tej pory żadnych takich objawów. Jedyna usterka jaka wystąpiła z silnikiem to utrata mocy do 2500 obr/min. i zwiększone spalanie. Usterka wystąpiła po 65 tys km.Winny okazał sie zawór przy kolektorze ssącym - koszt zaworu 93 zł, wymiana 100 zł a zdiagnozowanie problemu 180 zł i dwie wizyty w serwisie. Może to trochę naprowadzi...
    W poprzednim aucie 406 2.0 benzyna z 1998 miałem notoryczną nierówna prace silnika na wolnych obrotach - obrotomierz cały czas skakał pomiędzy 900 a 1100 obrotów. kasowanie błędów, mycie silnika przepustnicy nic nie dawało - walczyłem z tym przez 2 lata aż w końcu sprzedałem auto :D
    Pietrek
     
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
      Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
      Trzymaj się swojego pasa!
      Jazda po wyznaczonym pasie ruchu to podstawa bezpiecznego pokonywania zakrętów. Wyjeżdżanie kierowcy poza jego pas grozi zderzeniem czołowym. Wiele osób zapomina również, że mają obowiązek trzymać się ...

    22 Gru 2009, 22:33

    jesli przez pierwsze 10 sekund to sprawdz świece żarowe
    Piotr
    piotrekmajka
    Nowicjusz
     
    Posty: 2
    Miejscowość: polska