Sam od miesiąca jestem posiadaczem takiego samochodu, tyle że z silnikiem 3.0 V6. Ciężko znaleźć dobrze zachowany egzemplarz (mam teraz na myśli blacharkę). Obejrzałem ponad 20 samochodów z całej Polski.
Kilka rad:
- zazwyczaj samochód będzie po przejściach, a to miał kolizję i ktoś po taniości montował drzwi przez co są źle spasowane, a to błotnik wymieniony. Zwróć uwagę przede wszystkim na uszczelki przy drzwiach i spasowanie bocznych listew. W bagażniku po lewej stronie powinieneś mieć schowek - otwórz go i zobacz czy blacha w środku nie była spawana.
- KONIECZNIE zobacz czy po odpaleniu samochodu nie świecą się
kontrolki od sond lambda
- w przed liftingowym modelu często padają łączniki stabilizatorów
- staraj się unikać egzemplarzy z gotową instalacją LPG, bo uwierz mi, że w 90% instalacja będzie badziewna
- jeżeli to automat to podczas jazdy testowej zwróć uwagę czy płynnie przełącza biegi
Z fotelem miałem ten sam problem, klasycznie
Chodziło o jakąś linkę, która podobno w tym modelu często szwankuje. Zapłaciłem 30zł u elektryka.
Generalnie elektryka słabo stoi, ale na szczęście w większości są to rzeczy, które zrobisz za kilkanaście - kilkadziesiąt złotych (u mnie był to fotel, regulacja lusterka i podświetlenie zegarów).
Pleśń dyskwalifikuje samochód
Poszukaj czegoś innego.