Peugeot 406cupe 2.0i nie pali na 4ichyba3cylinder

17 Paź 2013, 00:50

witam jestem tu po raz pierwszy jeśli jestem w niewłaściwym pokoju to przekierujcie mnie ; :)7 mam problem i jestem tutaj prosząc o pomoc :( posiadałem wiele aut zawsze były to marki niemieckie i japońskie dodam tez ze strasznie były katowane :-D i co i nic!!!maszynki posłusznie wykonywały swa powinność :cool: Zmusiła mnie sytuacja trafiła się okazja uległem rad kobiety i zrobiłem to odważyłem się kupiłem francuza :cry: co za tamtą kasę skusiła mnie sylwetka :)9 i co ?to że to auto to jakiś kosmos najgorsze to to że nie robię mu krzywdy bo żal mi go katować może wyrosłem ale one odpłaca się wszystkim co najgorsze ,za każdym razem co dotykam bezpieczników to jakieś nowe niespodzianki to coś zacznie świecić albo jakiś nowy napis, przyzwyczaiłem się szyby otwiera jak mu się podoba itp.ciągle zaskakuje 8-) ale teraz przestał chodzić na 3 i 4 cylinder sprawdziłem świece jedna miała przebicie wymieniłem i nic to samo sprawdzałem iskrę przez cewkę i ok więc co jest grane wziąłem je na drogę myślałem ze przepali no i przepaliłby tłumikiem cała podłogę. podpowiedzcie chociaż co mogę zrobić dodam jeszcze że na gazie chodzi tak samo jak i na benie nie wiem może to też się na coś przyda nawet jak jest zimny to czasami już przy kręceniu go włączają się wentylatory na moment ....to jest peugeot 406 cupe 2.0i z 2000 rocznika pozdrawiam wszystkich liczę na pomoc :cool:
aruchv6
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 28 03 1996
Auto: peugeot 406 cupe
Silnik: 2.0i 136KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

17 Paź 2013, 01:12

dodam jeszcze ze jadąc na wakacje nawalił mi aku ,prawdopodobnie cele miały zwarcie bo robil się ciepły,nie miałem kasy i tak wracałem ok 500km czasem zapalała sie kontrolka .pomarańczowa z silniczkiem .wróciłem zmieniłem aku i po tygodniu autko padło,czy to mogło mieć wpływ?
aruchv6
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 28 03 1996
Auto: peugeot 406 cupe
Silnik: 2.0i 136KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

20 Paź 2013, 09:55

aruchv6 napisał(a):czasem zapalała sie kontrolka .pomarańczowa z silniczkiem

Jaki błąd - sprawdzałeś - nie? To czas najwyższy to zrobić. Prawdopodobnie będzie to błąd/błędy związane ze wspomnianymi cylindrami, plus błąd związany z padającym aku, ale to tylko moja luźna teoria i póki co możemy sobie gdybać.
aruchv6 napisał(a):sprawdziłem świece jedna miała przebicie wymieniłem

Tylko jedną? Świece wymienia się wszystkie. Oprócz tego jak są takie problemy, wymienia się też przewody WN - one mogą mieć przebicie, a od tego padają świece. Kolejną rzeczą, która pada od uszkodzonych przewodów WN to cewka zapłonowa. Ona też może miec przebicie.
Jak będzie ciemno, to uruchom silnik i zwilż przewody WN oraz cewki wodą z rozpylacza. Tylko delikatnie, z małą ilością, żebyć czasami z węża ogrodowego po silniku nie lał :) No i te błędy posprawdzaj
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000