
No i oczywiście zaczął się temat czy przypadkiem nie jest do wymiany/regeneracji.
Specjalnie wstawiłem dwa filmiki na zimnym jak i na ciepłym(90stopni)
Na zimnym:
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Na ciepłym:
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Dodam, że nie ma innych objawów prócz tego, że przez 2 sekundy po odpaleniu samochodu po całonocnym staniu słychać terkotanie. Potem ustaje po 2 sekundach i spokój.
Dzisiaj stał 4h przy temp 20 stopni i nie było nawet terkotania.
Nie brakuje mocy, obroty są w porządku żadnych falowań, odpala za pierwszym razem.
Przeważnie dostawałem informację, że są tam hydropneumatycznie zawory i to, że terkota przeż te 2 sekundy bo olej musi dolecieć do kzfr.
Co o tym sądzicie, może jakieś własne doświadczenia z posiadania Peugeota 407?
Dziękuję.