REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Są to spore różnice ciśnienia przez to silnik może nie pracować równo. Wartości dopuszczalne by były jak by ciśnienia były w miarę podobne.Kordyt napisał(a):12; 9; 11,5; 9,5 atm na kolejnych cylindrach.
Będziesz wtedy wiedział czy problem leży w pierścieniach.Kordyt napisał(a):Robić jakieś próby olejowe ?
Dobrze by było sprawdzić przez próbę olejową wtedy będziesz wiedział na czym stoisz.Kordyt napisał(a):Czy muszę sie bardzo spieszyc z tym ?
Mogą.Kordyt napisał(a):Czy takie różnice w ciśnieniu moga byc powodem duzych czy niewielkich spadków mocy ?
Na razie nie wiesz co dokładnie trzeba zrobić.Kordyt napisał(a):Czy muszę robic kapitalkę silnika ? Czy sama wymiana pierścieni i ew. regeneracja głowicy moze wystarczyć ?
Zdecydowanie zrobić próbę olejową będziesz wtedy wiedział czy to pierścienie czy góra silnika.Kordyt napisał(a):Robić próbe olejowa czy moze lepiej uszczelnic i górę i dół ?
Czy ubywa Ci go? Jesteś w stanie określić ile w przeliczeniu na np. 1000 km musisz dolać?Kordyt napisał(a):Jeżdżę na syntetyku mobil 1 5w40