Peugeot 407 3l V6, zgasl i nieodpala

21 Sie 2019, 11:51

Witam wszystkich.
samochód o który się rozchodzi to Peugeot 407sw V6 3l benzyna, rocznik 2005, przebieg 101000km.
Wiec tak, od jakiegos czasu mam drobny problem a raczej objawy odpalania zimnego silnika, tu link do obejrzenia:

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


słychac na nim wyraźne stukanie i przez jakąs minutkę silnik jest bardzo nie spokojny... do dziś niewiem dokładnie co to moze być..? niewiem czy jedno z drugim ma cos wpólnego ale
teraz niestety doszło do sytuacji że silnik podczas jazdy na autostradzie zgasł mi i juz niechciał odpalić... skończyło się odholowaniem.. pare godzin pózniej samochód jednak odpali.. ale gdy olej sie rozgrzał samochód zgasł... aktualnie już w ogóle nie odpala... wymieniłem czujnik zmiennych faz rozrzadu ponieważ puszczał olej ale to nic nie zmieniło...sprawdziłem to i owo.. paliwo dostaje, iskra jest, rozrusznik kręci, akumulator w porzadku.. wiec jak narazie nic innego mi do głowy nie przychodzi.. a wiec szukam pomocy... coś tam potrafię zrobie więc jak ktoś pomoże da rade samemu to ogarnąć, chciałbym sobie koszta warsztatu zaoszczedzić... później dodam jeszcze szczegóły po wyczytaniu komputera...
Ostatnio edytowany przez Kao, 21 Sie 2019, 12:38, edytowano w sumie 1 raz
Powód: ortografia!!!
jareczek203
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Köln, Niemcy
Prawo jazdy: 21 02 2014
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Peugeot 407sw
Silnik: 3.0l V6 211KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

21 Sie 2019, 14:31

Bez sprawdzenia błędów które zapisały się na pewno przy takich problemach jak masz będzie ciężko coś podpowiedzieć. Wymieniłeś czujnik faz rozrządu ale może to być równie dobrze czujnik położenia wału.
Cichy77
Forumowicz VIP
 
Posty: 5225
Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

22 Sie 2019, 17:08

walsnie wyczytalem komputer... jest problem z pradem/napieciem kody bledow: P0261, P0264, P0270, P0076, P0082, P0444, P0261...
znacza one : Obwód wtrysku cylindra (wszystkich), niski sygnał, Niski sygnal obwodu sterującego zawor wlotowy, obwód zaworu płukania układu parowania paliwa otwarty.
wiec teraz pytanie co to moze byc... ma ktos pomysly?? z gory dzieki :)
jareczek203
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Köln, Niemcy
Prawo jazdy: 21 02 2014
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Peugeot 407sw
Silnik: 3.0l V6 211KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

22 Sie 2019, 18:41

miedzyczasie znalazlem goscia ktory mial podobny problem i wymienil modol BSM i problem znikl... co myslicie?
jareczek203
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Köln, Niemcy
Prawo jazdy: 21 02 2014
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Peugeot 407sw
Silnik: 3.0l V6 211KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005