Peugeot 407

04 Paź 2009, 15:43

Witam! Mam problem z 407 o przebiegu ok.7000 tyś. km. Przy skręcie w prawo na nawierzchni kostkowej coś zdecydowanie stuka w (jak myślę) okolicach przekładni kierowniczej. Po wizycie w serwisie (przez dwa dni) powiedziano mi, że to jest norma w tych samochodach i oni nie widzą problemu. Wniosek taki wyciągneli po przejechaniu się innym egzemplarzem tego modelu. Niestety nie zgadzam się z opinią, iż nowy samochód ma w standardzie przekładnię (?), która stuka. Proszę o radę i opinię. Pozdrawiam.
Jaro 56
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: Wrocław
  • 08 Paź 2009, 04:39

    Jaro 56 napisał(a):Witam! Mam problem z 407 o przebiegu ok.7000 tyś. km. Przy skręcie w prawo na nawierzchni kostkowej coś zdecydowanie stuka w (jak myślę) okolicach przekładni kierowniczej. Po wizycie w serwisie (przez dwa dni) powiedziano mi, że to jest norma w tych samochodach i oni nie widzą problemu. Wniosek taki wyciągneli po przejechaniu się innym egzemplarzem tego modelu. Niestety nie zgadzam się z opinią, iż nowy samochód ma w standardzie przekładnię (?), która stuka. Proszę o radę i opinię. Pozdrawiam.


    Puga masz na gwarancji ? czy sprowadzany ?
    W którym ASO byłeś we Wrocku ? Może się często w głowę pukają... to nie widzą problemu :evil: Zapewniam Cię że to nie jest normalne.

    Jaro 56 Masz info na PW :wink:
    Pawel607
    Nowicjusz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 9
    Miejscowość: Łódź
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
      Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
      Mobilność elektryczna w BMW Group ma już 40 lat
      Pod koniec 1975 eksperymentalny pojazd zbudowany w oparciu o BMW LS oraz wyposażony w nowe akumulatory oraz nowy silnik elektryczny zaczął przynosić pierwsze rezultaty. Następnie, w roku 1980, zapoczątkowany został projekt ...