Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
TomK napisał(a):przeglądając forum zauważyłem, że mało jest postów dotyczących silników diesla 1.6 w 508.
TomK napisał(a):Nigdy nie miałem własnego diesla.
TomK napisał(a):Kluczowe dla mnie jest w pierwszej kolejności ty by było to auto oszczędne i bezawaryjne.
MotoAlbercik napisał(a):drugiej strony silniki benzynowe podobno mają problem z rozciągającym się łańcuchem rozrządu. Oczywiście nie jest to jakiś wielki problem, bo rozciągnięty łańcuch można szybko wykryć i wymienić.
szybki napisał(a):Może małe sprostowanko silnik 1,6t jest jednym wielkim problemem i to za spore $$$
i tu jest najciekawiej bo nie wiadomo o co chodzi, wiadomo jest napewno tyle że wszystkie problemy związane z pracą silnika są przez wadliwy rozrząd bo poprostu punkty rozrządu się mijają, dodatkowo problemem jest dawkowanie paliwa i nagar. No i słynny rozrząd, niewiadomo jak to jest ale jedne wytrzymują 100k a inne 50, teraz akurat mam 208 GTI, znajomy wbił się na minę bo kupił z przebiegiem 28k, przyjechał do mnie to odrazu słyszałem że rozrząd ale mówi mi ''nie co Ty tam ''gadasz'' to osłona kolektora'' mówię ok niech Ci służy jak najdłużej, zrobił autem 8k i doszedł do wniosku że jednak to dziwne żeby osłona od kolektora brzęczała coraz głośniej. Także motoAlbercik jeżeli dla Ciebie wydać kilka tyś na rozrząd to nie problem to nie wyobrażam sobie co może być problememszybki napisał(a):Rozrząd, cewki, branie oleju...do tego są pierdoły wokół silnika. W opcji pugowej podobno bez remontu może przejechać nawet 150k.km. w opcji bmw/mini ma problem zrobić 100k.km.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki PEUGEOT. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne PEUGEOT