Gosiaczek75 napisał(a):Teraz auto zostało w serwisie i czekam na cud, bo już powiedziałam, że nie odbiorę auta tylko adwokat wyśle odpowiednie pismo bo to jest już sytuacja nie do przyjęcia. Wcale nie uśmiecha mi się przepychanka z nimi.
No i prawidłowo. Auto jest nowe, na gwarancji ( jeżeli nie minęło dwa lata ) i nie wina użytkownika, że wgrano uszkodzony soft.
Jeżeli nie minęło dwa lata od daty zakupu, to masz prawo skorzystać z gwarancji, niezgodności towaru z umową lub rękojmi. Właściciele nowych samochodów zazwyczaj korzystają z gwarancji, bo do tego namawiają serwisy. Mało kto decyduje się na formę, że samochód jest niezgodny z umową albo rękojmę. Serwisy tego nie lubią, bo jest to dla nich bardzo niewygodne. Sprawdź na ile lat dealer dał ci gwarancję. Reklamację złóż pisemnie u dealera. W reklamacji wskaż, że serwis nie umie naprawić samochodu, a więc można domniemywać, że naprawa jest niemożliwa. W takim przypadku poproś wymianę towaru na wolny od wad. Jeżeli to będzie skutkowało nadmiernymi kosztami, to masz prawo żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy.
Jak masz adwokata, to skorzystaj z jego usług. On wyśle do dealera odpowiednio sformułowane pismo. To powinno zadziałać korzystnie dla ciebie. Dealerzy zazwyczaj nie są skorzy do takich rzeczy. Są uprzejmi tylko wtedy, jak wciskają ci ten wspaniały samochód. Potem ta uprzejmość się kończy i wciskają ci kit jaki tylko mogą.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...