Peugeot 508 II 1.6 PureTech - Jakie opinie?

17 Mar 2025, 21:03

GateSimon napisał(a):Reasumując i wracając do meritum wątku ... 1.6 PureTech nie jest ideałem ... trochę wymaga od właściciela ale w czasach których przyszło nam żyć gdzie co drugi samochód to pseudo suv i co drugi silnik to jakieś turbodoładowane 0.9 lub 1.2/1.4 z 150 KM toczące na kołach niemal półtorej tony... nie widzę za bardzo dużego wyboru... oczywiście powrót do starych sprawdzonych modeli jeśli ktoś chce się cofać i nie iść za modą lub nowościami....(linii, technologii - niekoniecznie silnika) jest jakimś wyjściem... ale czy odłożone 80-100k ma iść na samochód sprzed 10-15 lat? trochę to niepoważne....
szukam szukam i będę szukać godnego następcy 1.6 scenic II i jak wyżej dla zadanych kryteriów mam 3-5 typów ale 5008 z 1.6 PT jest najbardziej puki co racjonalny.

O czym Ty piszesz !? Zrozum ten samochód w opcji 1,6 jest śmieciem i nic więcej. I jeszcze te kwoty ?! Masakra.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11070
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

17 Mar 2025, 22:36

Ok od rana szukam sprawdzam i weryfikuję dokładnie na nowo to co piszecie o PT. A silnik 1,8 TCe 225 KM będzie lepszy i tańszy w utrzymaniu? lub 1,6 TCe 180 KM ?
GateSimon
Nowicjusz
 
Posty: 18

18 Mar 2025, 23:31

Co Ty za bzdury piszesz. Wybrałeś chyba najgorszy silnik. Oni od 15 lat nie mogą zrobić dobrej benzyny. Co innego diesel.

Ps przy puretechu to 1.0 TSI jest jak cud techniki , wzór na najbliższe 100 lat :D
sisinho17
Aktywny
 
Posty: 317
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: I30, ceed
Silnik: 1.5 tgdi
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

20 Mar 2025, 11:13

OK. chyba powoli widzę skale problemu i swój błąd. Jeśli jednak 5008 w diesel to który będzie najlepszy? 1,5 bluehdi czy 2.0 bluehdi 180/200KM?


Co do THP/PT w sieci znalazłem to, co pozwoliło zrozumieć problem i jego beznadziejny przypadek nie do uleczenia.

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

GateSimon
Nowicjusz
 
Posty: 18

20 Mar 2025, 11:45

2.0 180 koni są to ostatnie z tych w miarę dobrych, 1.5 widuje z przebiegami 200 tys i nie ma z nimi większych problemów poza ekologią oczywiście ale to w każdej marce w każdym dieslu.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16735
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    3 miliony silników EA211
    19 czerwca 2020 w fabryce Mladá Boleslav został wyprodukowany trzymilionowy silnik EA211 dla samochodów ŠKODA i innych marek z Grupy Volkswagen. Pierwszy egzemplarz zjechał z linii produkcyjnej w 2012 ...