Pierwsza bawarka

19 Sie 2018, 05:42

Witam, od dwóch miesięcy próbuje się określić jaki samochód nabyć. Na oku mam teraz 3 modele BMW.
E36 coupe w silniku 2.8/2.5
E46 coupe silnik 2.5/2.8
E38 sedan w silniku 4.0 przed lift - brak Vanosów co pomaga przetrwać mojemu portfelowi.

Teraz mówię dlaczego jest taki rozstrzał jeżeli chodzi o Serię. Mój budżet to do około 20 tysięcy. Jestem studentem, który uwielbia samochody. Od samochodu wymagam abym przez niego nie zbankrutował.

Myślałem o kwocie 20 tysięcy, ponieważ e36 z 10/15 tysięcy i 5 tysięcy na naprawy i rejestrację LUB e46 17/18 tys. + rejestracja i naprawy lub e38 10/15 + naprawy i rejestracja + 5 tysięcy na LPG do V8. Zadaje sobie tylko pytanie co jest lepszym rozwiązaniem.

Jestem młody to może e36 w dobrym stanie z wypasem w środku i jakieś LPG. Za te pieniądze znajdę coś ciekawego, samochód tani w utrzymaniu.
E46 bardzo popularny dla mnie troszkę za bardzo, wykonanie spoko. Utrzymanie idzie znieść + LPG. Nowszy samochód czyli na papierze powinien być mniej awaryjny. E38 dlatego, że jazda do rodzinnego miasta to trasa typu 577 km. E38 jako limuzyna była by idealna. Tylko ma swoje wady. Aluminiowe zawieszenie, V8 którą nie łatwo utrzymać. Oddaje dźwiękiem, jakością wykonania, gabarytami. Wyjazdy te z drugiej strony nie będą takie częste. Raz na dwa/trzy miesiące.

Dużo czasu spędziłem na tym forum czytając opinie użytkowników o E38 i jego kosztach. Pojawiały się różne głosy że jedni kupowali samochód a potem nie było ich stać na jego utrzymanie. Ja taką ofiarą nie chcę być, dlatego tu jestem.

Proszę o rady, opinie i nowe pomysły.
Pozdrawiam.
Ambor
Nowicjusz

19 Sie 2018, 08:02

E38 odpuść, nie z tym budżetem, według mnie dobry egzemplarz zaczyna się 30/35 tyś, te tańsze to zazwyczaj loteria.
E46 popularne, wręcz oklepane bym powiedział, ale dobre.
E36 Jeżeli jest utrzymane fabrycznie to super, natomiast większość to trupki po "tuningu".

Alternatywy ode mnie: