w teori 2 na oko mniej sterany, ale na zdjęciu nikt jeszcze mnechaniki nie sprawdził,
na takich oponach nie najlepiej się jeździ po asfalcie
jeśli nikt auta na żywo nie widział nie powie ci że jest OK
teoretycznie do 31 nie trzeba podnosić pajera, ciekawe co podniesione
![Wink ;)]()
(pewnie podkręcone drążki) trzeba pojechać oglądnąć rame dokładnie sprawdzić (obić młotkiem to najsłabsza część pajera) sprawdzić kompresje na silniku (czy nie są to jego ostatnie tchnienia), czy nie cieknie przypadkiem, czy się nie grzeje, przejechać się szutrem (od razu wychodzą wszystkie wycieki nawet na mytym silniku), sprawdzić elektryke silnika (grzanie świec), poskręcać na napędach nic nie może terkotać ani się tłuc (skrzypieć może), stan wałów (krzyżaki czy nie mają luzu), sprzęgiełka (przeczytać o napędach i sprawdzić czy działają poprawnie)
po zakupie do zrobienia:
-rozrząd
![Exclamation :!:]()
(nie wierzyć sprzedawcą nikt nie pakuje do auta 500 stów żeby go od razu sprzedać)
- oleje (silnik, skrzynia, reduktor obydwa mosty)
to jest podstawa, dodatkowo
-sprawdzić stan hamulców( tarcze/klocki, bębny/szczęki, wszelakie wycieki z nich, wymienić płyn)
-stan płynu w układzie sprzęgła (to że jest czarny to czasem wina pompy która jest z aluminium i reaguje) wymienić płyn, wycieki na wysprzęgliku i pompie
-układ chłodzenia (czy nie cieknie, czy się nie przegrzewa) wymienić płyn
-wspomaganie (naciąg paska czy nie piszczy/sparciały wymienić) wymiana płynu wspomagania co najmniej raz na 2 lata (poprzedni właściciel pewnie tego nie robił)
to jest tak zwany pakiet startowy każdego auta, w terenówce kładziemy jeszcze duży nacisk na zawieszenie ( jest ono drogie dlatego lepiej kupić sprawne)
to tak na szybko co trzeba
pakiet startowy w zależności od auta to 1500-2500 pln