UAZ to jest klasyk, to już powoli nie jest auto do katowania w tereni,
awaryjność jest wpisana w ten samochód od wyjazdu z fabryki a to ze względu na części wykonane z wysokiej jakości prasowanego kociego gówna
![Mr. Green :mrgreen:]()
w cenie adekwatnej do jakości
auto skonstruowane dla wojska (desant) nie miało robić wielkich przebiegów, miało być tanie i proste i takie właśnie jest, w tym wypadku powiedzenie jak dbasz tak masz jest bardzo na miejscu, jeśli naprawy w terminie, części oryginalne rosyjskie (a nie ukraińskie), kasowanie luzów w mostach przynajmniej raz w roku, to autko potrafi śmigać dość długo bez awarii,
spalanie ile wlejesz tyle spali, poniżej 16 nie schodzi, LPG w zasadzie każde
![Very Happy :D]()
instalacja nawet z kuchenki gazowej sie nadaje (nawet jeden taki wynalazek był i auto jeździło
![Mr. Green :mrgreen:]()
) ogólnie silnik 2,5 litra na gaźniku przyjmie każdą instalacje,
mam nadzieje że zdajesz sobie sprawe że w zasadzie posiadanie UAZa to jeden wieczny remont
![Wink ;)]()
z krótkimi przerwami na topienie sprzęta
![Mr. Green :mrgreen:]()
co też ma swój urok
![Wink ;)]()