Pierwsze autko do 5000PLN

14 Lip 2016, 13:41

Lovato34 napisał(a):Lovato34
powiem Ci taaak jest zakamuflowanym miłośnikiem tych aut który już nie panuje nad tym co pisze, co lubi i pewnie co myśli a problem polega na tym że zawsze wszystko skłania się że "niemiecko będzie tanio"...

A więc dopiero w jednym temacie mówiłeś że autko autko z 1,8t za 8k będzie lipą w innym temacie że nie będzie lipą więc przełóż sobie swoje filozofię na walutę Euro i zobaczysz czy stawki z mobile są aż tak bardzo oderwane od czapy... tym bardziej że tak naprawdę jeszcze niedawno miałeś kurs 1eur po 3,8zł. więc pomnóż sobie 3000 eur x4 i co Ci wyjdzie... ??? A jak Niemcowi wytkniesz kiepskie opony i zejdzie Ci 200-300eur to ile wyjdzie...????

Lovato34 napisał(a):i warto pamiętać ze są jeszcze inne silniki 2,8 Vr6 np...i mówimy o golfie III który kosztuje średnio ok 3 tys zł..w zwykłym wersjach..


Co do 2,0 16v to proszę Cie nie widzisz żadnej głupoty którą napisałeś... jakie to ma znaczenie że zwykły parch golf3 z silnikiem z epoki maszyn parowych kosztuje 500eur jak to 2,0 16V ma normalny silnik????????? Bo
- nie kupował go każdy
- zostało go wyprodukowane 1/100 tego co pozostałe parchy
więc żeby Cię uświadomić to zobacz ile kosztuje w124 e500 a zobacz ile kosztuje w124 2,3 16V...
Więc zobacz to śmieszne mobile i przeleć każda markę z osobna i sprawdź np:
pug 205 1,6 a 1,9 gti a gti t16 albo clio 1,8 a 1,8 16V a 2,0 williams itd to moze zrozumiesz że piszesz maxymalne głupoty równe z porównaniem golfa4 do MB Sklasse...

Lovato34 napisał(a):Tak apropo
[link do oferty na Allegro wygasł] ... ml#thumb/7

ideał nie jest ale raczej nie śmietnik, ideały to są na mobile.de za 4 tys euro...to się zgadza..


Powiedz mi czy jedno auto!!!! pośród wszystkich golfów jest wyznacznikem że są oferty lub ich nie ma...????

Proszę Cię opanuj się bo kiedyś będziesz chciał sprzedać swoje auto i będziesz walczył z forumowymi Lavato i możesz przegrać.

Lovato34 napisał(a):i warto pamiętać ze są jeszcze inne silniki 2,8 Vr6


Na tym polega magia wieśwagena ... czyli ściema ... :naughty: a do tego ten silnik chyba nie jest skierowany do kogoś kto ma 5k na auto...

Lovato34 napisał(a):Wychodzi na to że autor powinien kupić sobie seicento to bedzie najlepszy wybór :ok:


Za 5k. znajdzie się auto do jazdy ale trzeba zejść na ziemię i omijać kosmitów tłumaczących że cuda na niebie się zdarzają :D

Więc za 5k wybieram stan oraz zwykłe auto a nie limitowane edycje w opcji trup...

Lavato pamiętaj że limitowane edycje aut wybiera się z większym budżetem i najlepiej zadbane i jest to normą :!: :!: :!: :!:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11059
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

14 Lip 2016, 15:10

szybki napisał(a):A jak Niemcowi wytkniesz kiepskie opony i zejdzie Ci 200-300eur to ile wyjdzie...????


Dobry żart :ok: ja mam nowe opony Michelin mają 7 miesięcy R17..to ile mogę wołać za auto? 14 tys? ok super :D na 100% Niemiec ma kiepski opony i za tyle sprzedaje..takie trupy to tam za 1500 euro chodzą :ok:

szybki napisał(a):Lavato pamiętaj że limitowane edycje aut wybiera się z większym budżetem i najlepiej zadbane i jest to normą


Ok to proponuje to skierować do tych którzy nie rozumieją dlaczego Golf mimo że populus w wersji 1,8T, 2,8 Vr6 czy R32 osiągi takie kwoty..
z resztą był temat o Passacie R36 przypomnij sobie co tam pisałeś panie Hipokryto :lol:
BMW E36 316i tez ma inne ceny niz M3 E36..
Dziwne że w innych tematach nie protestujesz jak ktoś uważa że kupi za 7k 1,8 turbo zdrowe..uczepiłeś się tego tematu..trochę dziwnie...

P.S. poza tym trochę mylisz pojęcia..w Golfie mk3 było ok 20 wersji silnikowych..
2.0 GTI występowało jako zwykłe 115 KM oraz 16V 150..ale oprócz tego były tez rzadkie 1,6 GT albo 1,8 GT, były 2,8 Vr6, były 2,9 Vr6 Syncro, TDI syncro itd..

i jak już rozmawiamy o rzadkich to takie auto to jest rzadka odmiana:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

tylko zobacz na silnik, klima automatyczne, lampy, fotele itd..a nie auto które ma tylko 150 koni i ciut lepsze wyposażenie niż 1,4..
więc 2,0 16V GTI jest mniej popularne niż zwykłe 1,6 ale to nie jest BMW M3..wersji nietypowych w mk3 była cała masa..
Lovato34
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 452
Miejscowość: Wlkp
Prawo jazdy: 18 08 2002
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1,8T
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

14 Lip 2016, 16:05

Lovato34 napisał(a):i jak już rozmawiamy o rzadkich to takie auto to jest rzadka odmiana:
http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol ... b4246b1148

Bez jaj :D Kto wpakował tyle kasy i dalej ma najpopularniejsze auto w EU, które w zakrętach ssie. Dopłacanie 10tys. do pomruku silnika? Na prawdę nie rozumiem Golfiarzy :mrgreen:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

14 Lip 2016, 16:20

Lovato34 napisał(a):Dobry żart :ok: ja mam nowe opony Michelin mają 7 miesięcy R17..to ile mogę wołać za auto? 14 tys? ok super :D na 100% Niemiec ma kiepski opony i za tyle sprzedaje..takie trupy to tam za 1500 euro chodzą :ok:


Ale czy Ty rozumiesz co się pisze do Ciebie???? :lol:
Opony są tylko przykładem na możliwość targowania więc wytykasz że mobile nie jest wyznacznikiem bo dane auto zaczyna się od 3k eur a w PL od 8k PLN więc zrobiłem Ci zwykłą kalkulację że cena 3k eur nie jest oderwana od czapy tym bardziej że możesz się targować np: o opony już nie mówiąc że kurs waluty się zmienia.

Lovato34 napisał(a):Ok to proponuje to skierować do tych którzy nie rozumieją dlaczego Golf mimo że populus w wersji 1,8T, 2,8 Vr6 czy R32 osiągi takie kwoty..


Na wartość auta składa się wiele czynników i to jest norma że coś będzie droższe a coś tańsze. Niestety dlatego od pewnych zawyżonych cenowo modeli aut lepiej trzymać się z daleka bo są skierowane do segmentu rynkowego "mało świadomego" delikatnie ujmując.

Lovato34 napisał(a):z resztą był temat o Passacie R36 przypomnij sobie co tam pisałeś panie Hipokryto :lol:
BMW E36 316i tez ma inne ceny niz M3 E36..


I znowu Cię chyba pamięć zwodzi bo nie negowałem tego ze jest taka czy inna cena tylko czy się opłaca zapłacić za coś co technologicznie jest zwykłe do bólu i nic sobą nie reprezentuje.
I nawet jeżeli uznamy że cena g.ówna p.t. pssek r36 jest normalna to i tak nie oznacza że się opłaca to kupić...
Więc nie ma w tym żadnej hipokryzji tylko jest doświadczenie...

To właśnie Ty jako miłośnik marki powinieneś odróżniać co jest wieśwagenowym mitem a co konkretem z który płaci się kasę...
Więc Ci powtórzę passek r36 może i za 70k jest tani ale jako auto nie powinien kosztować nawet 10k więcej od zwykłej wersji z turbo.

Lovato34 napisał(a):P.S. poza tym trochę mylisz pojęcia..w Golfie mk3 było ok 20 wersji silnikowych..

Z których 90% nadawało się na śmietnik bo już w tamtych latach były technologicznym obciachem :ok:

Lovato34 napisał(a):2.0 GTI występowało jako zwykłe 115 KM oraz 16V 150..


I co dalej nie widzisz że 2,0 16V jest to wersja której nie wyrwiesz w normalnym stanie za 5k bo jest jej mało ... a te zwykłe 2,0 co reprezentuje??? Nic... tylko pewnie ma zestaw gti look za który trzeba dopłacić.

Lovato34 napisał(a):i jak już rozmawiamy o rzadkich to takie auto to jest rzadka odmiana:
http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol ... b4246b1148


Jest rzadka odmiana i może w dobrym stanie... cena nie wiem czy duża czy mała ale ten przykład nie wpisuje się w Twoje teorie bo Vr6 kosztują znacznie mniej. Problem osoby sprzedającej to auto będzie raczej tkwił w klienteli niż w cenie chociaż jest spora...

Lovato34 napisał(a):tylko zobacz na silnik, klima automatyczne, lampy, fotele itd..a nie auto które ma tylko 150 koni i ciut lepsze wyposażenie niż 1,4..
więc 2,0 16V GTI jest mniej popularne niż zwykłe 1,6 ale to nie jest BMW M3..wersji nietypowych w mk3 była cała masa..


Ale powtórzę Ci :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Twoje zdanie w tej kwestii się nie liczy, moje zdanie też nie liczy się bo są prawa rynkowe (ogólne) więc jako znawca tematu możesz stwierdzić że za coś się opłaca przepłacić albo nie ewentualnie widzisz że ktoś pod hasłem gti próbuje zrobić wałek i komuś wmówić że "zapłać drożej niż na Mobile albo drożej niż za złoto"

Więc poprostu w niektórych firmach pod znaczkiem gti/evo/gte/gt kryje się dobro związane z technologią za którą trzeba zapłacić a w nie których markach nie...
I tu akurat golf3 2,0 16V gti jest fajną opcją za którą można dopłacić a ściemą wieśwagenową jest opcja 2,0 8V która jest lipą z dopiskiem GTi...

P.s.

Dam Ci prosty przykład z własnego podwórka:

Lancer 2006r 2,0 16V kosztuje z górką 10-15k (około) Lancer evo9 2,0 16Vt z 2006r około 70-120k w środku masz to samo :ok: i gwarantuje Ci że opłaca się dopłacić bo sam uszlachetniając lancera 2,0 16v nigdy nie zbliżysz się do tego co dostajesz w evo9 przy zakupie...

Takich przykładów mógłbym Ci mnożyć znacznie więcej ale to jest tak samo jak z e36 1,6 i Mką...

A na sam koniec sprawdź sobie hasła w stylu pug 205 gti t16, renault5 turbo max, hf integrale 5d, cytryna bx 4tc i odpowiedz sobie czy dałbyś za nie po np: pół milona złoty :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11059
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

14 Lip 2016, 17:09

Lovato34 napisał(a):P.S. poza tym trochę mylisz pojęcia..w Golfie mk3 było ok 20 wersji silnikowych..
2.0 GTI występowało jako zwykłe 115 KM oraz 16V 150..ale oprócz tego były tez rzadkie 1,6 GT albo 1,8 GT, były 2,8 Vr6, były 2,9 Vr6 Syncro, TDI syncro itd..
przykłady szybkiego są spoko, ale ja zejdę trochę na ziemię.
Opel Vectra b i500. Niby to zwykła Vectra 2.5 v6 dla laika zwieśniaczona spojlerami, ale te spojlerki są od Irmshera, a wyprodukowano jej 1300 sztuk przed FL i jedynie 300 po lifcie. Tak więc jest to biały kruk, podobnie jak sam pakiet Irmsher :ok: a więc możesz sobie kupić śmietnika 1.6 8v czy 2.0 DTI za 3k, a możesz mieć też unikatowe ale nie uciążliwe w codziennej eksploatacji auto :wink:

No i jeśli wg Ciebie mobile.de nie jest żadnym wyznacznikiem obejrzyj kilka filmów tutaj https://www.youtube.com/user/autazniemiec, choć pewnie za chwilę zarzucisz, że wszystko jest tam ustawione :mrgreen:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14205
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

14 Lip 2016, 17:27

mike napisał(a):Opel Vectra b i500. Niby to zwykła Vectra 2.5 v6 dla laika zwieśniaczona spojlerami, ale te spojlerki są od Irmshera, a wyprodukowano jej 1300 sztuk przed FL i jedynie 300 po lifcie. Tak więc jest to biały kruk, podobnie jak sam pakiet Irmsher :ok: a więc możesz sobie kupić śmietnika 1.6 8v czy 2.0 DTI za 3k, a możesz mieć też unikatowe ale nie uciążliwe w codziennej eksploatacji auto


No właśnie jest jeszcze aspekt fajnej jazdy za przystępną kasę przy zerowej utracie wartości... są to konkretne modele konkretnych marek ale nawet w oplu nic nie zrobimy za 5k...
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11059
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Centrum testowania silników Skody
    SKODA zainwestowała blisko 34 mln euro w nowe centrum testowania jednostek napędowych. To kamień milowy na ścieżce rozwoju Producenta. Nowa inwestycja marki polega na rozbudowie istniejącego już od 2008 roku Centrum Technologii ...

14 Lip 2016, 17:36

Kiedyś na allegro widziałem i500 za 15k, co za VB jest rozbojem w biały dzień :shock: no ale to i tak lepiej wydany pieniądz niż na Syrenkę, DF czy innego Borewicza :mrgreen:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14205
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

14 Lip 2016, 18:16

Trochę Panowie się ,,rozmarzyliście'' i odbiegliście od tematu :D

Golfa III się kupuje za 2-3 tysiące złotych, no chyba, że jest jakaś wersja z klimatyzacją i zadbana, to może nawet w porywach 4 tysiące, nie więcej. 2.0 150M praktycznie nie ma w ogłoszeniach, więc nie ma sensu na siłę tego szukać. Jeśli Ci naprawdę zależy tylko na idiotoodpornym aucie, to znajdź jakiegoś golfa III z LPG, omijaj silnik 1.4, najlepiej 1.6 75/100KM albo 1.8 75/100KM, takiego kupisz w dość dobrym stanie za 2500-3000zł i resztę masz w kieszeni na ewentualne naprawy. Jak chcesz już coś świeższego i z klimatyzacją to Honda Civic VI, za 4-5 tysięcy kupisz już ładny egzemplarz, z silnikiem 1.4 90KM albo 1.5 VTEC-E nie musi nawet koniecznie mieć gazu, bo są to ekonomiczne silniki. :)
Petento
Początkujący
 
Posty: 194
Auto: .

14 Lip 2016, 18:17

Petento napisał(a):Golfa III się kupuje za 2-3 tysiące złotych


No właśnie dlatego dla mnie 2,0 16 V 150 to max 6-7k skoro tutaj 1,8T GTI W golfie IV traktuje się jak trochę lepsze 1,6/1,8 i do 8-9 tys kupi się perełki..

Wszystko ok..tylko jedno pytanie..
Spojlerki w Vectrze od Irmshera, z drugiej strony golf3 2,0 16V gti jest fajną opcją za którą można dopłacić..
A nagle Golf R32 dla Mike to auto dla seby ze zmywaka, dla Szybkiego Passek R32 to 1,9 tdi do kościoła..

Szkoda tylko że w tematyce o 1,8T np w Golfie nie protestujecie że za 7k się nie kupi..
jak już rozmawiamy o spojlerkach w Vectrach o 23 letnich GTI..
to zobaczcie sobie ile kosztuja używane fotele Recaro do mojego auta:
[link do oferty na Allegro wygasł]

ile kosztuje komplet dekorów w stylistyce drewnianej dostępne tylko na ebayach itp..
[link do eBay wygasł]

I jakoś wtedy nie protestujecie, 1,8T w golfie iv to nie jest to samo co w passacie, bo są fotele recaro kubełkowe czasem nawet w skórze, drewno-podobne wykończenia niespotykane w klasycznych wersjach itd...
więc GTI w mk4 to nie tylko 5 rodzajów silników nawet z 1,9 tdi pod maską i zwykłymi fotelami..

Tylko jakoś nie protestujecie w innych tematach tylko nagle teraz przy aucie 23 letnim GTI..

dlatego 1,8T/2,8V6 czy R32 nie można porównywać z 1,6.. a tutaj często tak się to utożsamia..
a nagle dla Was Golf III GTI to coś cudownego a nie zwykły gulf - tego akurat nie rozumiem....

i jedno mam na koniec do ustalenia - czy Golf jest tylko Golfem nie ważne czy 1,4 czy R32 czy 1,4 75 czy 2,0 GTI
czy mówimy o różnych wersjach i patrzymy na auto pod każdym kątem?

P.S.
szybki napisał(a):A na sam koniec sprawdź sobie hasła w stylu pug 205 gti t16, renault5 turbo max, hf integrale 5d, cytryna bx 4tc i odpowiedz sobie czy dałbyś za nie po np: pół milona złoty


Trochę przesadzasz czy my mówimy o klasykach? z lat 70-80?? Ja wiem że Golf I GTI gościł u Pana Klimka nieraz i ma ceny wysokie..
ale to tak jakbys porównywał Biblie w skórze z 1790 roku a z 1990..roku..
trochę jednak przesada..
Lovato34
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 452
Miejscowość: Wlkp
Prawo jazdy: 18 08 2002
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1,8T
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

14 Lip 2016, 19:13

Akurat GTI w G IV to tylko wersja wyposażenia. Co innego jest w równoległym s3, gdzie poczyniono już zmiany w układzie jezdnym
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14205
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

14 Lip 2016, 19:50

Jesteś pewien? to pokaż mi w 2,0 115 KM która tez była GTI, sportowe kubły Recaro i dekory drewniane, GTI funkcjonowało jako wyższy standard ale wyposażenia były różne np 1,8T 180 KM 25 Jahre miał dekory aluminiowe, a np V5 jako GTI mają te dekory drewno-podobne o innej kolorystyce tak jak TDI mocniejsze..

poza tym w mk3 były trzy wersje GTI - 2,0 115 KM, 2,0 16V 150 i 1,9 tdi 110 KM
Lovato34
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 452
Miejscowość: Wlkp
Prawo jazdy: 18 08 2002
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1,8T
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

14 Lip 2016, 20:06

Lovato specjalnie dla Ciebie przykłady 1.8T
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł] (był malowany lewy tył, do sprawdzenia).
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

14 Lip 2016, 20:22

Lovato34 napisał(a):Jesteś pewien? to pokaż mi w 2,0 115 KM która tez była GTI, sportowe kubły Recaro i dekory drewniane, GTI funkcjonowało jako wyższy standard ale wyposażenia były różne np 1,8T 180 KM 25 Jahre miał dekory aluminiowe, a np V5 jako GTI mają te dekory drewno-podobne o innej kolorystyce tak jak TDI mocniejsze..
no i...? Bo nie bardzo rozumiem.
Zasadniczo nie udowodniłeś mi nic, z wyjątkiem jakiś wyimaginowanych detali :D
Może nie wyjaśniłem się jasno: GTI w G IV była wersją wyposażenia dla mocniejszych/większych silników do 2.0l
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14205
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

14 Lip 2016, 20:25

Lovato34 napisał(a):Tylko jakoś nie protestujecie w innych tematach tylko nagle teraz przy aucie 23 letnim GTI..

Ale znowu się nie zrozumieliśmy... :D ja nie protestuje co do gti tylko do polecania gti za 5k. w wersji 2,0 16V...

I proszę Cię nie dyskutuj już o tym GTI bo i tak nic nie zmienisz... Za limitowane edycje płacisz w każdej marce a do tego opcja 2,0 16V po prostu coś reprezentowała czego nie można powiedzieć o wielu innych modelach aut z tamtych lat spod znaczka vw.

Lovato34 napisał(a):Trochę przesadzasz czy my mówimy o klasykach? z lat 70-80?? Ja wiem że Golf I GTI gościł u Pana Klimka nieraz i ma ceny wysokie..
ale to tak jakbys porównywał Biblie w skórze z 1790 roku a z 1990..roku..
trochę jednak przesada..


Ale ja Ci tylko chcę uzmysłowić to że nie ma co porównywać do zwyklaków zwyklaków do zwyklaków niezwyklaków :D

Lovato34 napisał(a):poza tym w mk3 były trzy wersje GTI - 2,0 115 KM, 2,0 16V 150 i 1,9 tdi 110 KM


Ale nie patrz na to w ten sposób bo gti utożsamia się z gti a vw stworzyli to co teraz nazywamy s-line, lexus look, Mstyle itp.

Po prostu gti 2,0 16V zasługiwał na znaczek gti a wersja 2,0 8V nie zasługiwała na ten znaczek bo silnik technologicznie reprezentował maszynę parową... :D

To się nazywa marketing ... a inaczej ściema :mrgreen:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11059
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

14 Lip 2016, 20:31

mike napisał(a):Zasadniczo nie udowodniłeś mi nic, z wyjątkiem jakiś wyimaginowanych detali


No takich samych jak spojlery w Vectrze :D w sam raz dla dresa..

ustalmy jedną rzecz..
1,8T to jednostka ale..w Audi A3 poza S3..to był zwykły silnik mocniejszy ale w Golfie IV jako GTI to były kubły Recaro, drewno-podobne wykończenia itd..
w trójce jest 2,0 115 KM, 2.0 150 KM itd..i jedna i druga wersja ma inne wykończenia ale to znaczy że mam tyle płacić?? :mrgreen:

szybki napisał(a):Za limitowane edycje płacisz w każdej marce


No właśnie więc R32 czy R36 to tez te wersje za które się więcej płaci i tyle..
Tylko jakos tego nigdy do tej pory nie uznawaliście wszyscy razem (głównie chodzi mi o modów) gdy były tematy Vr6 itp w Golfach jakieś Passki 2,8 itd..R36.. :ok:

Dlatego nie rozumiem teraz nagle kompletnej zmiany podejścia z północnej na południową :yes: :roll:
Lovato34
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 452
Miejscowość: Wlkp
Prawo jazdy: 18 08 2002
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1,8T
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000