REKLAMA
też wyprodukowano ich 1500?Lovato34 napisał(a):No takich samych jak spojlery w Vectrze
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Lovato34 napisał(a): szybki napisał(a):
Za limitowane edycje płacisz w każdej marce
No właśnie więc R32 czy R36 to tez te wersje za które się więcej płaci i tyle..
Tylko jakos tego nigdy do tej pory nie uznawaliście wszyscy razem (głównie chodzi mi o modów) gdy były tematy Vr6 itp w Golfach jakieś Passki 2,8 itd..R36..
Dlatego nie rozumiem teraz nagle kompletnej zmiany podejścia z północnej na południową
szybki napisał(a):Passat ten który Cię boli czyli r36 jest abstrakcją cenową gdzie w 100% płacisz za krótką serię a nie za fajność...
I passek r36 jak i golf gti 2,0 16V są skierowane do amatorów (już nie ważne czego) a nie do kogoś kto podchodzi do tak że golf 1,4 kosztuje 3k więc za gti mogę dać 6k...
Dyskusyjne jest tylko ile trzeba przepłacić i czy się opłaca...
Lovato34 napisał(a):poza tym 2.0 16 V z golfa III GTI było tez w Passacie B4 i myślisz że też takie droge są te auta? wątpie..
Lovato34 napisał(a):Unikasz ciągle odpowiedzi, dlaczego jakoś nic nie piszesz w tematach o 1,8T w Golfie IV a nagle Golf III GTI jest dla Ciebie takim wyjątkiem.
mi się jechało tym dość przyjemnie... Może dlatego, że nie mojeszybki napisał(a):Więc passat/a4 2,8 V6 też nie jest gti... jedyne co to posiada kupę pod maską z duża pojemnością imitującą prawdziwą V6kę i do tego paliwożerną i z pełnym wachlarzem psikusów.
mike napisał(a): szybki napisał(a):
Więc passat/a4 2,8 V6 też nie jest gti... jedyne co to posiada kupę pod maską z duża pojemnością imitującą prawdziwą V6kę i do tego paliwożerną i z pełnym wachlarzem psikusów.
mi się jechało tym dość przyjemnie... Może dlatego, że nie moje
Ale później karnąłem się e38 i mi przeszło