Pierwsze autko do 5000PLN

14 Lip 2016, 21:44

Lovato34 napisał(a):No takich samych jak spojlery w Vectrze
też wyprodukowano ich 1500? :sly:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14198
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

14 Lip 2016, 22:24

Lovato34 napisał(a): szybki napisał(a):
Za limitowane edycje płacisz w każdej marce



No właśnie więc R32 czy R36 to tez te wersje za które się więcej płaci i tyle..
Tylko jakos tego nigdy do tej pory nie uznawaliście wszyscy razem (głównie chodzi mi o modów) gdy były tematy Vr6 itp w Golfach jakieś Passki 2,8 itd..R36.. :ok:

Dlatego nie rozumiem teraz nagle kompletnej zmiany podejścia z północnej na południową :yes: :roll:


Lavato o rany co z miałeś z interpretacji wiersza na polaku? :mrgreen:

Mylisz w 100% pojęcia i Golf gti 2,0 16v to golf gti Vr6 to nie jest gti!!!
I to że ma więcej mocy to nie oznacza że jest gti... do tego pewnie jesteś za młody żeby pamiętać ale obiektem westchnień w golfach3 było 2,0 16V a nie vr6 które dużo paliło, kiepsko jechało a do tego sam silnik sporo ważył więc prowadzenie na tym cierpiało.

Więc passat/a4 2,8 V6 też nie jest gti... jedyne co to posiada kupę pod maską z duża pojemnością imitującą prawdziwą V6kę i do tego paliwożerną i z pełnym wachlarzem psikusów...

Passat ten który Cię boli czyli r36 jest abstrakcją cenową gdzie w 100% płacisz za krótką serię a nie za fajność...

I passek r36 jak i golf gti 2,0 16V są skierowane do amatorów (już nie ważne czego) a nie do kogoś kto podchodzi do tak że golf 1,4 kosztuje 3k więc za gti mogę dać 6k...
Dyskusyjne jest tylko ile trzeba przepłacić i czy się opłaca...

Ogólnie i tak sądzę że ceny golfów3 vr6 będą rosły bo jednak było ich mniej niż 1,4/1,6/1,8/2,0 8V.

Więc powtórzę 100etny raz:

Wersje limitowane są dla amatorów i zasobniejszą kieszenią i pozostaje tylko kwestia czy się opłaca czy nie...
Więc mając max skromny budżet trzeba omijać limitowane edycje i skupić się na zwykłych autach które też potrafią dać frajdę jazdy.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10956
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

14 Lip 2016, 22:56

szybki napisał(a):Passat ten który Cię boli czyli r36 jest abstrakcją cenową gdzie w 100% płacisz za krótką serię a nie za fajność...

I passek r36 jak i golf gti 2,0 16V są skierowane do amatorów (już nie ważne czego) a nie do kogoś kto podchodzi do tak że golf 1,4 kosztuje 3k więc za gti mogę dać 6k...
Dyskusyjne jest tylko ile trzeba przepłacić i czy się opłaca...


No co do R36 to Twoje zdanie, moje jest takie że jednak 300 konnych passatów ze sportowymi fotelami w skórach, nawigacją, układem wydechowym za grube tysiące nie spotkasz codziennie na ulicy i z napędem 4x4 jakikolwiek by nie był to jednak nie masz go w 1,9 tdi..

poza tym 2.0 16 V z golfa III GTI było tez w Passacie B4 i myślisz że też takie droge są te auta? wątpie..
Unikasz ciągle odpowiedzi, dlaczego jakoś nic nie piszesz w tematach o 1,8T w Golfie IV a nagle Golf III GTI jest dla Ciebie takim wyjątkiem.
Umówmy się klasyk to póki co żaden, silnik występował też w Passacie B4 czyli to samo co 1,8T...a chodzi tutaj o wyposażenie i ogólnie wyjątkowe zestawienie.
Jak znam życie w PL nikt Ci a niego więcej niż 9k nie da..
Lovato34
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 452
Miejscowość: Wlkp
Prawo jazdy: 18 08 2002
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1,8T
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

15 Lip 2016, 00:46

Dyskusja rozgorzała a autor tematu jak narazie olał temat :lol:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

15 Lip 2016, 10:44

Lovato34 napisał(a):poza tym 2.0 16 V z golfa III GTI było tez w Passacie B4 i myślisz że też takie droge są te auta? wątpie..

Ale zrozum tu chodzi o coś więcej niż sam silnik... i jak pominiemy to co lubimy i uważamy za słuszne to pozostaje 5k za które nie zbliżysz się do jadącego golfa3 2,0 16V gti tak żeby nie dołożyć następne 5k.

Lovato34 napisał(a):Unikasz ciągle odpowiedzi, dlaczego jakoś nic nie piszesz w tematach o 1,8T w Golfie IV a nagle Golf III GTI jest dla Ciebie takim wyjątkiem.


Zadaj mi jeszcze raz pytanie bo nie wiem o jakie odpowiedzi Ci chodzi?

Co do Golfa 1,8t gti temat jest prosty i porównywalny z innymi autami serie ori gti będą ładnie trzymać cenę jak nie teraz to później, dołączą do nich wszystkie vr6 ponieważ było ich mniej niż pozostałych wersji a do odpału pójdą zwyklaki 1,4/1,6/1,8/2,0 itp...

A rolą świadomego kierowcy będzie dobór fajnego auta w fajnej kasie więc jeżeli będzie Ci podniecać znaczek i krótka seria weźmiesz r99 :D a jak będziesz chciał fajną jazdę ośką to skubniesz 1,8t dorobisz kilka detali + soft i będzie szybciej i fajniej od r99 :D

p.s.

Chociaż z tego co pamiętam r99 miało 4x4 ciekawe czy takie jak ałdi tt1 którym miałem okazję robić ostry winkielek to odczucia napędu max lipa.

Mój kolega teraz składa corollkę e11 1,6 g6r która silnik ma taki sam jak zwykła 1,6 do tego ma kilka listewek więcej niż 1,6 g6 no ale jest literka 'r' :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10956
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

15 Lip 2016, 14:11

szybki napisał(a):Więc passat/a4 2,8 V6 też nie jest gti... jedyne co to posiada kupę pod maską z duża pojemnością imitującą prawdziwą V6kę i do tego paliwożerną i z pełnym wachlarzem psikusów.
mi się jechało tym dość przyjemnie... Może dlatego, że nie moje :wink:
Ale później karnąłem się e38 i mi przeszło :D
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14198
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Renault City K-ZE - elektryczny model z segmentu A
    Renault City K-ZE. Jest to w pełni elektryczny samochód miejski, który należy do samochodów klasy A o stylistyce SUV. Będzie także sprzedawany na światowych rynkach. Poprzez światową premierę modelu Renault ...

15 Lip 2016, 17:15

mike napisał(a): szybki napisał(a):
Więc passat/a4 2,8 V6 też nie jest gti... jedyne co to posiada kupę pod maską z duża pojemnością imitującą prawdziwą V6kę i do tego paliwożerną i z pełnym wachlarzem psikusów.

mi się jechało tym dość przyjemnie... Może dlatego, że nie moje :wink:
Ale później karnąłem się e38 i mi przeszło :D


Tu chodzi o coś innego :D
Tymi autami jedzie się przyjemnie ba.. nawet jak nie jechałeś innymi V6kami chociażby nissanowymi VQ to powiesz że jest szybko a prawda jest taka że po prostu jest przyjemnie i nic więcej a koszty max lipa... co do spalania i co do awarii ... :evil:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10956
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

15 Lip 2016, 17:21

Doskonale zrozumiałem o co Ci chodziło :ok:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14198
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004