Pierwsze autko do 7-8 tysięcy, kierowca 24 lata

13 Gru 2016, 00:06

Witam wszystkich. Chciałbym zasięgnąć porady ludzi, którzy na samochodach się dobrze znają odnośnie kupna autka. Planuję zakupić swoje pierwsze auto, budżet jaki mam na to przeznaczony to 7-8 tysięcy (na oc mam pieniążki odłożone oddzielnie). Z tego tytułu, że jestem kompletnie zielony w sprawach samochodów potrzebuję waszej pomocy. Zależy mi na małym spalaniu, komforcie jazdy, małej awaryjności no i ew. tanich cześciach jeśli coś by było nie tak. Auto będzie nastawione na jazdę w trasę (300km). Po mieście oczywiście również będę jeździł, ale to będzie dość rzadka sytuacja. Kierowcą jestem bardzo spokojnym, także nie zależy mi bardzo na tym, żeby dawać porządnie w gaz, ale też, żeby to autko nie było takie ślamazarne. Osobiście zastanawiałem się nad jakimś passatem w sedanie. A jakie wy macie zdanie? Z góry dziękuję za odpowiedz :ok:
btk092
Obserwowany

Prawo jazdy: 03 08 1992
Auto: Nie mam

13 Gru 2016, 10:08

Zamiast Passata to może Honda Accord VI?
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

13 Gru 2016, 19:38

Czyli segment D jak widzę..? Jeśli tak ,to polecam poszukać "na trasy" Peugeota 406 z 2,0HDI o mocy 90 KM. Tani w obsłudze diesel ,bardzo trwały ,a torpedy jak piszesz nie potrzebujesz. W tej wersji silnikowej , aparaturę wtryskową naprawia się naprawdę tanio o ile zawiedzie. Kiedy w innych autach z dieslami trzeba np wysupłać 6 k na regenerację wtrysków ,to tutaj wystarczy 1200 zł za te same elementy ,a padają co powiedzmy 250 tys. km.
Komfort jazdy i wygoda na plus. poza tym...lepiej to auto wygląda niż ,zdezolowany i wypierdziany po 6 niemcach Passat B5 w TDI...
przykładowy link z modelem