Pierwsze auto. 6 tysięcy czy zbierać więcej?

12 Sty 2014, 16:07

Witam. Kierowcą jestem od pół roku więc doświadczenia za kółkiem za dużego nie mam. W tej chwili jeżdżę Oplem Astrą I 1.4 w kombi która należy do mojego ojca. Jednak najwyższy czas rozejrzeć się za czymś swoim :) Z początku postanowiłem sobie, że zacznę szukać czegoś dopiero jak uzbieram te 10-11 tysięcy ale jak wiadomo im bliżej docelowej kwoty to tym bardziej chciałoby się już coś kupić. Preferencje mam dość spore i kilka wybranych modeli na oku.

- benzyna + LPG
- silnik 1.6-2.0
- centralny zamek
- elektryczne szyby i lusterka
- klima
- wspomaganie
- rocznik od 99 wzwyż
- 5 drzwiowy
- skrzynia manualna

Może nie będę robił jakichś dużych przebiegów ale LPG to zawsze oszczędność co w moim przypadku będzie na plus gdyż jestem studentem i jeszcze nie zarabiam tyle ile bym chciał. Ubezpieczenie natomiast jestem w stanie znieść gdyż auto będzie zarejestrowane na mojego ojca więc będą zniżki :)

Modele które mnie interesują to:

- Rover 45
- Mazda 323
- Mazda 626
- Nissan Primera
- Mitsubishi Carisma
- Toyota Avensis
- Honda Accord VI gen.

Jak widać celuję raczej w japońce/koreańce :) Aspekt wizualny jest dla mnie bardzo ważny a te auta spełniają moje kryteria. Wiadomo, że człowiek chciałby aby jego pierwsze auto było takie jakie mu się podoba więc chciałbym coś z tych modeli. Domyślam się, że do 6 tysięcy raczej nie dostanę nic z tych rzeczy z moimi wymaganiami ale czy koło kwoty 10-11 tys. jest już to możliwe?

Znalazłem coś takiego:

[link do Tablica wygasł]
[link do Tablica wygasł]

Ceny podejrzanie tanie :)
Clint
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 0- 6-2013
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Skoda Octavia I
Silnik: 1.8 T 180 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

12 Sty 2014, 16:12

Kupujesz auto za 6 tysięcy a wymagania masz jak auto za 20 tysiecy.. :?
Zejdź np. z rocznika..
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4