Pierwsze auto dla kobiety do 4500 zł

05 Lut 2008, 12:40

Drodzy Panowie jestem świeżo upieczonym kierowcą... Chcialaby, kupić swoje piersze auto za ok 4500 zł. Kwota ta jest oczywiscie tylko na sam samochod... pozostale oplaty ida z innej puli. Autko ma mi sluzyc do jazdy po miescie jak i za miasto - mieszkam na wsi 20 km za Bydgoszcza. Kompletnie nie znam sie na autkach... :) Wiadomo najlepiej, zeby malo palil, nie byl za duzy ale 4/5 drzwiowy. Poczatkowo patrzylam na Matizy, ale prog cenowy niestety za wysoki. Zastanawiam sie tez nad Fiatem Uno... Byloby fajnie gdyby nie byl za stary. Chcialabym nim pojezdzic jakies 2-3 lata :) Panowie prosze o pomoc... :)

P.s.
Polonez jest za duży, a Golf 2 srednio mi sie podoba :)
Ostatnio edytowany przez 86skorpion86, 08 Lut 2008, 09:14, edytowano w sumie 1 raz
86skorpion86
Nowicjusz

05 Lut 2008, 14:34

Pani za kierwonica......w golfie 2 dobrze wygląda ;) ale skoro sie nie podoba to nie, ale zaznaczam ze golf 2 z silnikiem 1.3 benz to samochód nie tyko na 2-3 lata, to samochód na wieki ;)
Fiat Uno nie jest zły, tylko może sie psuć, ale dostępność części jest duża, tylko pani sama go nie naprawi ;)
Moja propozycja to może opel....(choć nie jeste ich zwolennikiem) <bo> :

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Albo może peugeot.....też nie jest zły ;)

______________PRECZ Z [ *F*O*R*D*A*M*I ]_________
miszarus
Aktywny
Awatar użytkownika

Miejscowość: zachodnio-pomorskie

05 Lut 2008, 19:37

Daewoo Tico
[link do oferty na Allegro wygasł]

Chyba dobry jako pojazd na początek w dodatku bezawaryjny, 5-drzwiowy, łatwy w naprawie i mało awaryjny
Zbyszek
Początkujący

Miejscowość: Wałbrzych

05 Lut 2008, 23:14

Suzuki swift
tihomax
Początkujący

06 Lut 2008, 00:00

Zerknij na Mazde 121 :) typowo kobiecy samochód:) mozna nawet spotakc z rozsuwanym dachem :) naprawde swietny:) Mój brat kiedys takim smigal i autko bylo z 91r ale sie nie psuło:) Japońska solidność:)

Polecam:) nawet na tak stary rok niewidac tego wieku:)
Bluecard88