Pierwsze auto dla nowego kierowcy

02 Cze 2013, 12:18

Szukam autka w przedziale cenowym do 10 tys. zł.Jestem nowym kierowcą i szukam autka rodzinnego ponieważ jako jedyna osoba w rodzinie posiadam prawo jazdy i miałby mi służyć do codziennej jazdy jak i wypadów za miasto.Z opinni znajomych jak i swoich jak i każdego Polaka :) po głowie chodzi mi Vw i Audi ale chciałbym tez poznac wasze opinie na temat tych aut jak i oczywiście innych marek no i podstawowa sprawa nie wiem czy miałby być to diesel czy jednak benzyna.Proszę o wypowiedzi kumatych osób :)
Chochlik
Obserwowany

Auto: Nie mam

02 Cze 2013, 13:12

Myślę że za tą cenę rozsądne bardzo auto to nissan almera, pozdrawim.
polik111
Nowicjusz

Prawo jazdy: 15 03 1987
Auto: megane ph1

02 Cze 2013, 13:18

No to polecimy po japońsku :mrgreen:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
linki przykładowe.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

02 Cze 2013, 15:09

A czy ktoś znający się w temacie mógłby napisać jak to jest z "rozchwytywanymi" w Polsce Vw czy Audicami jakie są koszty ich eksploatacji itp , i jaki silnik mam wybierac diesla czy jednak benzyne :)
Chochlik
Obserwowany

Auto: Nie mam

02 Cze 2013, 21:31

Co do silnika to zależy jak dużo masz zamiar jeżdzić. Jeśli powyżej 15tys rocznie to zdecydowanie diesel.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2012

02 Cze 2013, 22:05