Pierwsze auto dla początkującego ~10k PLN do dużego miasta

27 Lis 2009, 21:44

Potrzebuję auta:
- o wartości ok. 10k PLN
- do jazdy miejskiej
- dla początkującego kierowcy (wytrzymałe i łatwe w prowadzeniu)
- takiego, abym nie miał problemów z serwisem w Warszawie
- 4-osobowy 4+ drzwiowy
- ekonomiczny (gaz/diesel b. wskazane)

Jestem zielony jeśli chodzi o motoryzację. Przejrzałem sporo topiców zbliżonych do tego, ale w niemal każdym pojawiają się inne propozycje aut, więc jestem ładnie zdezorientowany :???: Na tę chwilę najbardziej mi się podoba Nissan Almera I - niskie spalanie i dobre oceny użytkowników (wg. autocentrum.pl). Co więcej znajomy polecił mi Mazdę 323F V i Fiata Stilo. Proszę o pomoc!
Ostatnio edytowany przez legend88 28 Lis 2009, 01:32, edytowano w sumie 2 razy
legend88
Nowicjusz

Miejscowość: Warszawa

27 Lis 2009, 22:04

Proponuję fiata brava 1,9 JTD.
KaczorLSM
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Lublin

28 Lis 2009, 13:52

Mazda 323F bardzo fajne, udane autko. Z tego co mi wiadomo, wiele osób na forum już polecało ten samochód. Co do Stilo to wątpię, abyś dostał go za 10 tys. ja na Twoim miejscu wybrałbym, tak jak już przedmówca napisał fiata Brava. Sam jeżdżę i nie mogę o nim powiedzieć złego słowa. Co prawda mam benzynkę, ale diesel był również udany ;)
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to znaczy, że jedziesz zbyt wolno.
Quba
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Nowy Tomyśl
Prawo jazdy: 01 10 2006
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Fiat Marea Weekend
Silnik: 1.9 JTD 110KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

28 Lis 2009, 14:01

Mazda 323F to świetne auto ale tu radziłbym jednak jeździć na benzynie.
KaczorLSM
Zaawansowany
Awatar użytkownika

28 Lis 2009, 15:23