Pierwsze auto do 10 000zł

20 Sty 2015, 12:20

Dzięki za odpowiedz. Ja jestem w temacie zielony, podobnie jak mój ojciec i on żyje takimi przekonaniami że np. Forda Fiesty nie kupuj bo się psuje, japończyków, koreańczyków też nie bo części są drogę, silnik 1.2 jest najlepszy, a 1.4 to pewnie z 8 litrów spali :D
Dlatego pytam na forum gdzie są tu ludzie mający pojęcie o temacie. Kilka wycieczek po PL odbyłem w naszym Puncie 1.1 i słaby silnik aż tak nie dawał się we znaki więc jak przesiąde się z auta mającego 55KM na 70KM to w zupełności mi wystarczy.
jarekao
Nowicjusz

Prawo jazdy: 0- 0-2006
Przebieg/rok: 6tys. km
Auto: Nie mam
Paliwo: Benzyna

20 Sty 2015, 12:49

Forda Fieste możesz kupić bo.. się nie psuje. Tam 1.25 jest okej :ok:
Japończyki mają ciut droższe części ale więcej przejeżdżą
Koreańce mają tanie części, są też trwałe.
1.4 w Polo pali 9l więc ma trochę racji ale gdy weźmiemy inne marki niż przereklamowany VW to jest inaczej :ok: Oczywiście 9l to w mieście :yes:
Punto 1.1. jak depczesz to dopiero pali dużo.. :ok:
A co byś powiedział na Accenta 1.3 82KM? Jest dynamiczny, mało pali. dzida pisał że chyba 6,5l średnio :wink: Do tego dostaniesz młody egzemplarz z dobrym wyposażeniem. To juz segment C więc się nie męczysz. :ok: Konstrukcja oparta na trwały Colcie. :ok:
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

20 Sty 2015, 20:43

Za 12k można poszukać też np Leona.
[link do oferty na Olx wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

21 Sty 2015, 08:31

Leon i Accent ładne auta, ale boję się że jak kupię coś z 2000-01 roku to pojeździ mi ze 3 lata i się rozwali. Postaram się poszukać czegoś chociaż z 2005 roku.