Pierwsze auto do 10k

15 Cze 2020, 00:47

Jestem nowym użytkownikiem więc witam :)
Jestem też kierowcą od 4miesięcy w wieku 18 lat. Chciałbym kupić uniwersalny samochód którym mógłbym dojeżdżać do szkoły (23km w jedną stronę) i też czasem w jakąś dłuższą trasę, choć częściej będą to krótkie dystanse. Jako iż, nadal się uczę chciałbym by auto było w zasięgu przeciętnej osoby z chęciami w eksploatacji ale również dosyć dynamiczne by umożliwiało płynne i bezpieczne wyprzedzanie, myślę, że 140km+ było by w sam raz, może kiedyś jakiś virus by wleciał. Budżet to tak z max 10tyś wliczając rejestrację itd. Dla jakiejś naprawdę wartej sztuki do 11.5/12 tyś. Zależy mi żeby było to audi [choć nie musi] sam mam na oku takie propozycję. Samo auto będę kupywać >1,5 miesiąca.

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] [cena lekko ponad]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] trochę zderzak meh + wiem że długo siedzi na oto

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do oferty na Olx wygasł]
Ogólnie myślałem nad 2.4 w auto ale multi mnie odrzuca po całości natomiast cytując jedną osobę "Każdy będzie swoje bronił, w 2.4 nie ma osprzętu do turbo wiec sporo elementów odpada które mogą się zepsuć. Poza tym to prosta v6,konstrukcja z lat 90 tych po lekkich modyfikacjach,moim zdaniem najtrwalszy silnik benzynowy w a4b6" kupując 2.4l zakup lekko by się opóźnił

[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł] [może do 10tyś wyszło by z naprawą itd? ]

coś mnie ciągnie do tych b6 :D
Patni
Nowicjusz

15 Cze 2020, 11:26

Rejestrujesz na siebie czy na kogoś?
+140km dla świeżaka nie jest dobrym pomysłem tylko błagam nie pisz że masz trochę oleju w głowie bo każdy wie co robi młodzik który pod nogą ma trochę koni..
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI