Cześć, szukam podpowiedzi za jakimi autami się rozglądać. Będzie to mój pierwszy pojazd, coś na czym tak naprawdę będę nabierał wprawy. Założenia: Budżet do 12k (docelowo 15k ale chcę mieć rezerwę gotówki na ewentualne naprawy itd) Kombi albo długa wersja jak SW w Peugeotach Silnik myślę, że 1.4, do 100KM Ogólnie coś taniego w utrzymaniu, pakownego - stąd idea kombi (wożony będzie sprzęt wspinaczkowy który trochę przestrzeni zajmuje), umiarkowanego jeśli chodzi o moc, oszczędnego
Patrzyłem na Golfy w kombi, Peugeot 207 SW, Renault Clio ale to tylko luźne pomysły, nie znam się na autach
blueisheyez napisał(a):Silnik myślę, że 1.4, do 100KM
Lepiej tu skupić się na mocy bo nie zawsze 1.4 będzie miał tyle
Moim zdaniem w Twoim budżecie warto zwrócić uwagę np. na: - Ford Focus MK2 1.6 w kombi - Hyundai i30 1.4 MPi pierwszej generacji tez w kombi - Opel Astra III 1.6 w kombi
Mając na uwadze te trzy modele ten pierwszy prowadzi się najlepiej.
Ten Focus MK2 faktycznie wygląda jak najlepsza opcja. Czytałem, że jest naprawdę spory jak na swój segment. Benzyna / diesel nie będzie miało znaczenia?
Tak naprawdę kwestia tego w jakich warunkach masz zamiar użytkować auto. Nie ma sensu kupowania diesla do jazdy po mieście. Diesel spali mniej ale potencjalnych awarii jest więcej i są droższe do usunięcia. Benzyniaka możesz wziąć każdego, fajnym kompromisem jest 1.6/115 ale były tylko po lifcie więc kasy będzie trochę mało. Przy dieslach skupilbym się na 1.6 i 2.0, sprawdzone i popularne konstrukcje od PSA.
Klakson i agresja - do czego skłonni są kierowcy podczas upałów? W upalne dni kierowcy są bardziej skłonni do agresji na drodze. Jednym z objawów może być nadużywanie sygnałów dźwiękowych(1). Wysoka temperatura na zewnątrz może również obniżać koncentrację oraz wydłużać ...