Pierwsze auto do 5000zł

20 Kwi 2019, 17:09

Cześć,
Planuję zakup pierwszego samochodu do 5000zł z LPG. Modeli jest sporo a ja jestem raczej zielony, niedawno zrobiłem prawo jazdy i ma to być samochód w którym nabędę doświadczenia za kierownicą. Samochód na dojazdy do szkoły (Warszawa) oraz raz na 2/3 tygodnie trasa ok 200km. Jeździć będę nim raczej sam, czasem może zdarzyć się że wsiądzie więcej osób. Zależy mi na tym żeby nie tylko samo auto było we w miarę przyzwoitym stanie, ale też żeby było ekonomiczne i nie koniecznie ostatnia zawalidroga ze względu na te trasy od czasu do czasu. Z bagaży fajnie byłoby gdyby mieścił się do środka rower z wyjętym przednim kołem. Preferuję auta 5 drzwiowe.
Myślałem głównie o hatchbackach. Co sądzicie o modelach typu Golf IV, Polo, Peugeot 206, Fabia, Colt, Civic VI?
Zakładam temat bo zależy mi na konkretnych ogłoszeniach bardziej niż samych modelach bo trudno mi cokolwiek ocenić samemu, ale wszelkie porady docenię. Lokalizacja auta preferowana: Ostrołęka, Zambrów, Łomża, Białystok, Warszawa i okolice.
Pozdrawiam
michab
Nowicjusz

21 Kwi 2019, 12:33

Ja bym poszedł w kierunku jakiegoś sedana jeśli chcesz wozić rower,ja mam na kołach 28 i do mnie wchodzi na styk ze zdjętym przednim kołem.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

21 Kwi 2019, 13:08

Ojciec ma sedana i mieści się bez problemu, ostatecznie można zamontować bagażnik. No ale nie będę kupował samochodu ze względu na rower...
michab
Nowicjusz

21 Kwi 2019, 19:04

Rower do sedana? :shock:
Ja bym uderzał w jakiegoś liftbacka typu Octavia, Vectra, Mondeo etc.
mike
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330