Pierwsze auto do 7 tysięcy

12 Paź 2012, 19:04

Witajcie.
Jestem początkującym kierowcą, chciałabym kupić fajne kobiece autko, rozglądam się od dłuższego czasu niestety jako kobieta nie orientuje się tak jak panowie ;)
Poszukuję małego autka, mało palącego, do którego znajde spokojnie tanie części, ładne wizualnie.
Zastanawiałam się nad Fordem KA, Deawoo Matiz, Volkswagenem Lupo czy też starszą Polówką lub Golfem. Wiem, że w mieście auto pali więcej niż na trasie, czy znalazłabym auto które w mieście pali do 6 L / 100 KM ? A może lepiej kupić auto na gaz?
Proszę o pomoc
Czekam na odpowiedzi!
olivjanja
Nowicjusz

Prawo jazdy: 14 09 2011
Auto: Nie mam

12 Paź 2012, 19:09

[link do oferty na Allegro wygasł]

To tylko przykładowy link, w każdym razie na Twoim miejscu zainteresowałbym się Fiatem Punto II z silnikiem benzynowym 1,2 z LPG. Spalanie ok. 7-8 litrów LPG w cyklu mieszanym daje jakieś 20 zł za 100 km. :) To najlepsze rozwiązanie moim zdaniem, a auto jest wyjątkowo przyjemne w prowadzeniu.
Killaz
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 5
Prawo jazdy: 09 06 2013
Auto: VW Golf
Silnik: 1.6 MPI
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2009

12 Paź 2012, 19:21

Myślałam nad Nim, ale jak dla mnie za "kobylaste" , zresztą chciałabym spróbować czegoś innego niż tych samych aut na ktorych jeździłam w szkole nauki jazdy ;) W dodatku przebieg jak dla mnie za duży, do 150 000 tys km wchodzi w grę, jeśli Panowie będą tacy uprzejmi i będą wklejali linki jak Pan powyżej - to bardzo będę wdzięczna :)
olivjanja
Nowicjusz

12 Paź 2012, 19:41

150.000 km przebiegu jak na dziesięcioletnie auto? Znajdziesz, ale jeśli ktoś uprzednio przekręcił licznik. :) Nikt nie kupuje auta, żeby jeździć nim jedynie w niedziele do kościoła, nie oszukujmy się. Poza tym, przebieg nie odzwierciedla stanu auta.