Pierwsze auto do 8 tys. zł

30 Maj 2010, 16:41

Witam!

Z racji tego że jest to mój pierwszy post na tym forum to chciałbym się przedstawić. Nazywam się Adrian, pochodzę z Radomia i jestem studentem lubelskiego UMCS-u.

Jak się zapewne domyślacie, zamierzam kupić swój pierwszy samochód. Jednak nie jestem ekspertem w dziedzinie motoryzacji, dlatego przyda mi się pomoc. :) W wakacje planuję zagraniczny wyjazd do pracy, żeby trochę na to auto zarobić. Interesują mnie samochody w granicy cenowej ok. 8 tysięcy złotych. Trochę już rozglądałem się, głównie na allegro i otomoto, ale to nie to samo niż opinia kogoś, kto siedzi w tym temacie.

Jeśli chodzi o jakieś specyfikacje to chciałbym, żeby to był w miarę ekonomiczny i bezpieczny samochód. Nie zależy mi na sportowym wyglądzie, szczerze nawet wolałbym żeby był "normalny", bez żadnych tuningów itd. Z tzw."bajerów" to najbardziej zależałoby mi na elektrycznie regulowanych lusterkach, szybach (przynajmniej z przodu), wspomaganiu kierownicy, centralnym zamku i poduszkach powietrznych. 100 KM mocy silnika mi w zupełności wystarczy. Benzyna lub gaz, diesel raczej odpada. I nie musi to być wcale mały/średni samochód, może być też o większych gabarytach, gdyż mam 188cm wzrostu i miałem okazje prowadzić samochody o małej wielkości i nie zawsze mi było w nich wygodnie.

Z tych ofert, które sobie przeglądałem, chyba najbardziej spodobał mi się Opel Vectra B. Możecie coś napisać o tym aucie? I oczywiście czekam także na inne propozycje, jestem na nie otwarty :) To chyba na tyle, pozdrawiam!
Ostatnio edytowany przez adrianc1910, 30 Maj 2010, 20:38, edytowano w sumie 1 raz
adrianc1910
Nowicjusz

Miejscowość: Radom/Lublin

30 Maj 2010, 16:49

Z mojej strony Fiat Brava 1.2.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI