Pierwsze auto. Jakie ??

25 Cze 2010, 21:22

Cześć. Mam taki mały dylemat. Mianowicie jestem w trakcie kupna pierwszego samochodu. Nie wiem co wybrać co sprawdza się jako samochód dla ''pierwszaka''. Nie jestem też laikiem lobię po śmigać :wink: Zastanawiam się nad Hondą Civic V i Alfa Romeo 145. Auto musi być też tanie w utrzymaniu i ekonomiczne, a słyszałem ze Alfa jest spoko tylko awaryjna bardzo. Co o tym sądzicie proszę o propozycje innych aut. A no i mój budżet to ok 5tyś.
CiapekBierun
Nowicjusz

Miejscowość: Bierun

25 Cze 2010, 21:47

Poczytaj troche forum bo tematów o autach do 5koła jest masa.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

26 Cze 2010, 10:42

z tych dwoch co napisales to bym bral oczywiscie honde civic V ale mi osobiscie jeszcze wpadla w oko almerka n15 moze ktos sie o niej cos wypowiedziec ?
domols1
Początkujący

Miejscowość: Sulechów
Prawo jazdy: 01 01 2001

26 Cze 2010, 22:44

Nie jechałem co prawda almerką, ale podobno jest mało wygodna (chociaż civic też) dla wysokich kierowców, ciężko się wsiada i wysiada. Almera jest podobno troche gorszym samochodem od hondy czy mazdy. Wizualnie za to almera bije na głowe większość aut poruszających się po naszych drogach. Wniosek? Jak się komuś podoba to niech kupuje, nie ma aut bezawaryjnych, duuużo mniej palących jak sie nie potrafi jezdzić, wiec po co kupować coś co sie nie podoba?:) Jasne że civic i alfa będą w utrzymaniu ciut droższe od CC albo Punciaka itd, ale jak to będzie różnica 500zł na rok to sie nie ma co zastanawiać tylko brać:) pozdro
pit85
Aktywny

Miejscowość: bydgoszcz
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Światowy rekord SKODY Citigo CNG!