Pierwsze auto kombi do 6000zł

16 Lip 2013, 21:11

Witam!

Jestem początkującym kierowcą, kończę kurs prawa jazdy i myślę nad kupnem pierwszego samochodu. Zależy mi na tym, aby było to kombi. Jestem młody i póki co nie zarabiam pieniędzy, więc chciałbym żeby auto nie było zbyt "paliwożerne".

Ważny jest dla mnie komfort - oczywiście w granicach rozsądku za tą cenę. Chciałbym żeby auto było w miarę możliwości bezawaryjne.
Jeżeli chodzi o paliwo, to nie jestem zdecydowany - po prostu tutaj nie mam tak dokładnej wiedzy, dlatego też proszę o pomoc, jesteście starsi - macie doświadczenie, wiecie co polecić "świeżakowi".
Nie chciałbym też jakiegoś "szatana" :wink: , z którym sobie nie poradzę.
Auto ma służyć głównie w mieście, jednak na pewno wypadnie kilka wyjazdów poza miasto.

Zastanawiałem się nad Volvo V40 i VW Polo III, jednak wolę zapytać i proszę Was - forumowiczów o pomoc w podjęciu decyzji. Jakie są plusy i minusy danego modelu, czego można oczekiwać.
Jestem mocno przejęty tą sprawą - w końcu to mój pierwszy samochód - nie na całe życie, ale jednak. Chciałbym, żeby to był po prostu dobry wybór.
makdeb
Nowicjusz

Miejscowość: Kraków
Auto: ----

16 Lip 2013, 21:31

Polo III kombi.. to wygląda jak jedna wielka kupa ale jak kto lubi.
A może Passat B4?
[link do oferty na Allegro wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

16 Lip 2013, 21:41

Pewnie! Czemu nie? Po prostu oczekuję rady, od bardziej doświadczonych kierowców :)
Zależy mi na tym pisałem wyżej. A co sądzisz o Volvo?
Zależy mi żeby zobaczyć co myślicie o wysłanych propozycjach. To poważna decyzja, i chciałbym być w 100% pewny swego wyboru.
makdeb
Nowicjusz

16 Lip 2013, 21:47

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]