Pierwsze auto

05 Lip 2010, 15:19

Witam mam 25 lat i zamierzam kupić sobie pierwsze auto(za chwile koniec zniżek na pkp itp). Jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o samochody, więc przyda mi się każda porada. Poszukuje pewnie tak jak wszyscy w miarę taniego i oszczędnego samochodu, ale też takiego jakim można by było w miarę komfortowo jeździć. Samochód najlepiej sedan, żadne wielkie combi mi nie potrzebne. Jestem studentem, więc samochód będzie zarówno na długie i krótkie trasy, ale głównie nastawiam się na takie powyżej 100 km. Zastanawiam się nad gazem, szczególnie patrząc na ceny paliw . Choć może być też oszczędny diesel. Jeśli chodzi o gotówkę to wstępnie jestem wstanie wydać 10 tys., ale jak będzie okazja kupić za 5-8 tys. też chętnie zobaczę. Auto ma być bez zbędnych bajerów, jedyne co by mnie interesowało to klimatyzacja. Przeszukałem wiele pytań dotyczących samochodów do 10 tys. i jednak nikt nie dawał konkretnych argumentów dlaczego ten a nie inny? Tak samo sprawdzałem aledrogo, ale boję się tzw okazji i perełek. Jak napisałem wcześniej nie znam się, ale raczej fiaty odpadają tak samo alfa romeo. Chciałbym w miarę niezawodny samochód do którego nie będę musiał dużo dokładać w razie awarii. Mój brat ma audi 80 w gazie, ale nie jest zadowolony ze spalania, choć to autko bardzo mi się podoba(rdza go nie bierze). Też podoba mi się omega, ale chyba nie znajdę oszczędnego modelu. Stara vectra mojej dziewczyny pali 8-9 l lpg/100 km i właśnie szukam czegoś co pali w tym zakresie, może astra, choć z tego co czytałem wszyscy polecają lanosa?(choć to daewoo i bez klimy?) Nie jestem uparty jak ktoś ma naprawdę dobre argumenty to jestem wstanie kupić dowolny samochód w końcu mam tylko 10 tys, więc nie mogę za bardzo wybrzydzać.
haz
Nowicjusz

Miejscowość: Trójmiasto

05 Lip 2010, 15:35

[link do oferty na Allegro wygasł]
paju001
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Tarnów

05 Lip 2010, 17:55