Pierwsze auto.

24 Sie 2011, 11:51

Cześć,
przymierzam się do kupna pierwszego samochodu. Wiem, że na forum jest już kilka podobnych tematów - jednak ja chciałbym sprecyzować troszkę swój "ideał". A więc:

- kwota jaką chcę przeznaczyć na zakup auta to +/- 5500zł;
- WAŻNE: gaz będę montował sam, więc powyższa kwota jest na autko w benzynie;
- 5 drzwiowy;
- ze sportowym charakterem.

Nie ukrywam, jestem samochodowym laikiem. Dlatego właśnie założyłem tu konto, bo liczę na Waszą pomoc. Kolor? Najbardziej pasowałby mi czarny lub biały. Jeżeli znajdzie się jednak samochód, którego + techniczne wezmą górę nad kolorem wtedy się zastanowię.

Osobiście, przeglądając różne ogłoszenia natknąłem się na Mazdę 323f 94/98 w takich
wersjach:

1.8 4 16 1.840 cm³ 84 kW (114 KM) 157 Nm 1994 - 1997 9.7 BP
2.0 6 24 1.995 cm³ 106 kW (144 KM) 180 Nm 1994 - 1996 9.4 KF

Jednak chciałbym zapoznać się z opinią osób, które "w tym siedzą" i wierzę że pomogą mi podjąć właściwą decyzję.
Z góry dziękuję za zainteresowanie i chęć pomocy.

PS. 1
A propos gazu, słyszałem że lepiej samemu go montować bo ma się pewność że wszystko będzie ok. Ale jeżeli znajdzie się jakieś ogłoszenie godne uwagi z zamontowanym już gazem to również będę wdzięczny za podanie linka i krótki opis akurat to a nie inne - dzięki!

PS. 2
Jestem z Warszawy.
tokz
Nowicjusz

Auto: Brak

24 Sie 2011, 12:58

sportowy gaz! :) civici to jakos znosza i V generacja 1.5 101KM daje frajdy baaardzo duzo, przynajmniej na samej benie jak z gaziorem to jezdzi to nie wiem :) jestem fanem hondy wiec moge to polecic ;) otomoto > warszawa > civic > jedziesz ogladac z mechanikiem.

jakis czas temu w wawie do sprzedania byla biala honda concerto podobno najszybsza N/A w PL... jakos 5500 chcial za nia, na allegro stala, warto sprawdzic czy jeszcze jest :) stan igla, kazdy to podkreslal, takze moze moze... :)
objechani na 1/4 by ja+felka
Scorpio2.9i24V 207KM
A3 1.8 125KM
Vectra a/b1.8 90/125KM
Felka1.3+90KM
diabl0001
Początkujący
Awatar użytkownika