Pierwsze auto

23 Mar 2016, 00:17

Witam wszystkich
Na początku chciałbym podziękować wszystkim użytkownikom tego forum za ogrom wiedzy jaka jest zawarta tutaj. Systematycznie przeglądam to forum od 3 miesięcy, do tej pory "incognito" aczkolwiek z uwagi na oczekiwanie na wydanie prawa jazdy postanowiłem się zarejestrować i poprosić o radę.
Z uwagi na to iż dopiero co uzyskałem uprawienia kat B i nie mam żadnego doświadczenia w prowadzeniu oraz żadnych zniżek OC na początku myślałem nad zakupem Matiza bądź Lanosa (do 3000). Modele te pozwoliły by mi "nauczyć się" poruszać po drodze, uzyskaniu pewnych zniżek OC oraz względny "spokój" w przypadku gdyby krawężnik okazał się wyższy niż wyglądał czy słupek stał bliżej niż mi się wydawało :wink: . Niestety bądź stety moja druga połówka jest kategorycznie anty te samochody więc szukam czegoś innego. Budżet jakim dysponuję to 10k (chciałbym aby w ta kwota objęła zakup samochodu, ewentualne poprawki u mechanika oraz wszelkie opłaty - włącznie z ewentualną rejestracją jeśli samochód nie jest zarejestrowany w Polsce), dystans na którym będzie używany to 500-1000 km miesięcznie, preferowany gaz potem benzyna (jeśli benzyna to chciałbym go od razu zagazować - na ten wydatek mam inną "kupkę" :D ). Miasta w których szukam to Kalisz bądź Łódź, biorę pod uwagę Clio i Focusa. Z uwagi na mój totalny "laicyzm" co sądzicie o tych auta"
[link do oferty na Olx wygasł]

Dzięki i pozdrawiam :D
nemeto
Nowicjusz

Auto: nie mam

23 Mar 2016, 20:07

Sprowadzony Focus po opłatach za 5k? Proszę Cię.. :roll: reszta też średnia.
Pierwsze Clio było chyba malowane z tyłu.
Drugie wygląda ok,obejrzyj.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

23 Mar 2016, 21:24