REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
zauważ, że na droższych autach można bardziej kancić (drutować), bo się to opłaca. Im droższe auto, tym bardziej opłaca się je odbudowywać po wypadku, aby i tak na końcu zaznaczyć na otomoto "bezwypadkowy"...Hala napisał(a):Ok tylko pytanie czy ten za 40k jeśli będzie grzmotem to nie jest to raczej rzadkość?
mike napisał(a):aby i tak na końcu zaznaczyć na otomoto "bezwypadkowy"...
czyli przebieg ważniejszy a nie rok prod.?tomekdk napisał(a):Ja polecam bardziej skupić się na przebiegu, aniżeli roczniku, chociaż w Polsce to raczej utopia.
za 10k, serio...?tomekdk napisał(a):Ja polecam bardziej skupić się na przebiegu, aniżeli roczniku,
jst kilka sposobów:Hala napisał(a):No właśnie tylko jak sprawdzić stan techniczny?
tego Ci nikt nie powie, bo nikt tego nie jest jasnowidzem. No i kupujesz auto używane - dzisiaj wszystko może być ok, jutro się coś wysypie (z ludźmi jest podobnie).Hala napisał(a):Wątpię by diagnosta na stacji kontroli powiedział ile jeszcze życia w alternatorze, w rozruszniku, czy w jakimś czujniku.
ja wręcz przeciwnie, poleciłbym autorowi szukanie aut "gorszych" marek, skoro aż tak się boi, że go oszukają. Jednak na best sellerach częściej robią wałkiKao napisał(a):Chcesz coś wytrwałego i taniego to szukaj coś ze starej konstrukcji jak np 1.9 TDI np Seaty, Skody lub benzynowe 1.6 MPI, napewno nie pchaj się w jakieś peżoty
Ta łańcuchOssy napisał(a): Astra spoko, z tego co pamiętam 1.4 ma łańcuch rozrządu, więc jeden koszt po zakupie odpada