Pierwsze auto za około 4000-4500zł. Potrzebuje pomocy w zakupie.

18 Maj 2017, 09:40

Witam. Chciałbym zakupić swoje pierwsze auto, jednak jestem zielony w temacie i nie znam się w ogóle. Szukam w okolicy Jastrząb +100km. Na razie coś takiego wpadło mi w oko:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do oferty na Olx wygasł]

Znajomy także chce mi sprzedać Volkswagena vento w gazie za 2,5k zadbany nic w silniku nie trzeba robić, rdzy także niewiele tylko rok mnie martwi 96 i prawie 300k przebiegu.
tats56
Nowicjusz

Zdjęcia: 6
Prawo jazdy: 09 11 2016
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: Opel Corsa C
Silnik: 1.0 58KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

18 Maj 2017, 10:00

Jak te Vento jest zadbane i pewne to bierz i się nie zastanawiaj. Dojedziesz go do końca, wtedy odłożysz więcej kasy i kupisz coś lepszego. Za 4 tyś możesz trafić na gorszego trupa, a te 300 tyś to nic strasznego. Mój miał 340 tyś i niestety góra głowicy do roboty, ale ktoś spartolił silnik przez niewymienianie oleju i podzespołów... Przy 300 tyś była oryginalna pompa wody. Także jak było dbane, to bierz.
galakty
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Rok produkcji: 2007

18 Maj 2017, 10:14

Dokładnie, nawet się nie zastanawiaj i zamiast przedzierać się przez stosy gruzów bierz Vento :ok:
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM

18 Maj 2017, 10:18

Dokładnie,jak Vento jest pełnosprawne to bierz.

Corsa 1.0 nie jedzie.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

18 Maj 2017, 12:31

Witam Kolego,