Pierwsze, tanie i dobre auto dla nowego kierowcy.

30 Lip 2012, 16:59

witam. jestem nowym kierowcą i potrzebuje jakiegoś dobrego i taniego auta. jako, że to pierwsze auto, to nie chce hulać i wydam max. 1500 zł (głównie do szkoły i takie tam jazdy po mieście). chciałbym aby takie auto nie paliło zbyt wiele (do tego najlepiej benzyna+gaz). ponad to było w jakimś dobrym stanie. rocznik mniej więcej od 1992 w góre.
mile widziana klima :D

btw: wpadł mi w oko ford fiesta 1.2 benzyna/lpg 95 r. za tysiaka. macie może jakieś inne oferty w zanadrzu żeby zmieniły moje zdanie ? macie może coś lepszego do zaoferowania niż fordzik ? ;)

z góry dziękuje za komentarze, pozdrawiam.
bluskay
Obserwowany

Prawo jazdy: 21 03 1994

30 Lip 2012, 17:28

Za 1500zł nie ma co szukać konkretnego auta,trzeba szukać coś co jest jeszcze w dobrym stanie i co pojeżdzi jakiś czas.Kolega ostatnio za 1900zł kupił Uno 1.0 z 99roku,technicznie idealny,wizualnie do małych poprawek i co najważniejsze opłaty ma do końca roku.
TFSI
Stały forumowicz

Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

01 Sie 2012, 11:06

Za tą cenę trzeba brać co się trafi w sensownym stanie, no i trzeba się liczyć z wydatkami na początku.
łejn
Początkujący

Miejscowość: Lbn
Prawo jazdy: 06 01 2010
Auto: Nie mam

01 Sie 2012, 14:56

Nie zawsze,ja za 1400zł kupiłem malucha w idealnym stanie i przez ponad pół roku nie wsadzilem do niego ani złotówki (wiadomo nie mówie tutaj o paliwie czy opłatach).
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

02 Sie 2012, 09:02