Pierwszy pojazd do około 5000-6000zł.

02 Sty 2014, 21:47

Witam serdecznie. Zamierzam w niedalekiej przyszłości zakupić jakiś pojazd do ceny, którą podałem wyżej. Jestem uczniem liceum, za niedługo studentem. Preferowałbym szczerze powiedziawszy samochód z instalacją LPG. Od samochodu oczekiwałbym raczej konkretnego spalania. Na oku mam:
- Honde Civic w hatchbacku,
- Golf III,
- Mercedesy ( starsze wersje ). Szczerze powiedziawszy strasznie podobają mi się te samochody.
Prosiłbym o nie podsyłanie Matiza, ani żadnego Daewoo, gdyż odrzuciłem możliwość kupna samochodu tej firmy.

Pozdrawiam, dziękuje za pomoc.
Cet
Nowicjusz

Auto: Nie mam

02 Sty 2014, 21:53

Wkleje Ci to co napisałem w innym temacie:

Ja mam accenta i też jestem studentem i uwierz mi opłaty i koszty użytkowania są spokojnie do zaakceptowania dla studenta. Dodam, że nie mam go w LPG i nie myślałem przerabiać, bo po co skoro pali mi 6,5l na 100km?
Miejsca w środku spokojnie dla 4 osób. Ja czasem jeżdżę w 5 osób każda z walizką... małym sedanem :D
Średnio co dwa tygodnie robię trasę akademik-dom-akademik wynoszącą 200km i nigdy nie zawiódł. Nawet raz mnie dowiózł z przebitą oponą przez te 100km i dopiero na miejscu zauważyłem, że coś ubywa :mrgreen:

Ceny części na poziomie Gofla III, bo ostatnio wymieniłem sobie profilaktycznie 2 łożyska kół, tarcze, klocki, szczęki tył, wahacz przód, uszczelkę pod kopułką, kolektor wydechowy (przerdzewiał), olej, filtry paliwa i oleju i płyn hamulcowy i zapłaciłem z częściami i robocizną 1100zł !! Rozrząd kosztował z częściami 300zł. Pompa wody jest na osobnym pasku więc wymieniasz dopiero jak cieknie, a nie razem z rozrządem.

Złodziej się tym nie interesuje, bo skroili mi radio ale auta nie ruszyli :D

I najlepsze, jest to, że w tej kwocie kupisz zadbany egzemplarz od pierwszego właściciela tak jak mój i jeszcze Ci zostanie na drobne naprawy i paliwo.

a tutaj link do tematu, może Ci pomoże:
pierwszy-samochod-6tys-vt70886.htm
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika