REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Miasto: 7 litrów Trasa: 5,5 Części są tanie. Robocizna niezbyt skomplikowana. Silniki i zawieszenie są doskonale znane mechanikom.
AkuQ napisał(a):Wtedy proponuję rozwiązanie-przejedź się oboma, zajedź do zakładu specjalizującego się w japończykach, a potem do takiego w cytrynach i popytaj o usterki i jakość.
szybki napisał(a):AkuQ
Wiem wszyscy sie mylą, ogólny spisek a spadek cen cytrynki do pozimu kiepskiego roweru to celowe działanie Niemców pamiętających 43r...
AkuQ napisał(a): ludzi na spokojnie przeselekcjonuje sobie cytryny bez obawy, że zaraz ktoś im zgarnie sprzed nosa i kupi sobie niegnijącą wygodną limuzynkę.
AkuQ napisał(a):Znajomek przekulał się 6 czy 7 lat 2.0 HDI z hydro, sprzedawał jak miał 370tyś km, sprzedał bez dawania ogłoszenia, bo zabrał go kolejny znajomy co znał ten samochód i gość co sobie kupił jako zamiennik??
AkuQ napisał(a):Czy zaciekła dyskusja?Ależ skąd...żeby dyskutować trzeba mieć argumenty,
szybki napisał(a):Oczywiście wszystko mozna sprzedać tylko nieraz trzeba to zrobić szybciej a w tym przypadku się tego nie zrobi.
szybki napisał(a):Oczywiście cena rynkowa poziom roweru nie jest argumentem
Rozmowa z mechanikiem o kosztach i częstotliwości "przypadków" nie jest argumentem
Rozmowa w komisie też nie będzie argumentem chociaż da pogląd ekonomii zakupu
Generalnie nic nie jest argumentem...
AkuQ napisał(a):Widzisz, znowu się zapętliłeś...kolega chce kupić a nie sprzedać cytrynęa szybko to się można zesrać w gacie a nie sprzedawać samochód, jak chce się za rozsądny samochód wziąć rozsądne pieniądze to wystawia się i się czeka na klienta, a jak się chce samochodu pozbyć to daje się niską cenę i samochód schodzi na pniu bez znaczenia jaki znaczek ma na masce...