Pierwszy samochód +/- 3 tyś.

29 Maj 2016, 22:26

Witam wszystkich i liczę na pomoc odnośnie wyboru pierwszego samochodu, gdyż w temacie jestem zupełnie zielony.
Przechodząc do meritum, szukam pierwszego auta:
- Poznań i okolice,
- które całkowicie nie zgniło, abym był w stanie nim jeździć 1,5-2 lata, nim przerzucę się na coś innego,
- ekonomiczny jeśli chodzi o części (ich dostępność, cenę) jak i spalanie(preferuję benzynę/benzynę + lpg).

Znalazłem kilka interesujących (chyba) ofert:

1. [link do oferty na Olx wygasł]
2. [link do oferty na Olx wygasł]
3 [link do oferty na Olx wygasł]
4. [link do oferty na Olx wygasł]
5. [link do oferty na Olx wygasł]
6. [link do oferty na Olx wygasł]
7. [link do oferty na Olx wygasł]

co sądzicie? Z góry dziękuję za pomoc i opinie :) Pozdrawiam.
Kemot92
Nowicjusz

Auto: Nie mam

30 Maj 2016, 00:46

1. Złom na 99%
2. j.w
3. ujdzie ale raczej też złom
4. obejrzyj bo przyzwoity
5. złom
6. fajny
7. w miarę okey
[link do oferty na Olx wygasł] czarne blachy to plus i bardzo ekonomiczne autko. Kupiłem ostatnio takiego za 1200 zł z LPG i jestem jak na razie zadowolony, części dostępne od ręki i to za grosze :wink: Zobacz sobie mój egzemplarz tutaj: fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
[link do oferty na Olx wygasł] kolejny
[link do oferty na Olx wygasł] tu mocniejsza wersja
Za tą kasę ogólnie na jakiś czas nie widzę lepszych opcji choć jest ich wiele. Możesz też obejrzeć:
[link do oferty na Olx wygasł]
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

30 Maj 2016, 07:20

Witaj ja podobnie jak kolega zrecenzuje po krótce te auta z twoich linków.