Pierwszy samochód 7-10 tys

02 Lis 2016, 19:20

Witam

Od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupnem pierwszego samochodu, może nie koniecznie już teraz ale w najbliższym czasie mam zamiar kupić.
Szczerze mówiąc sam nie wiem jaką marke i model wybrać mam mentlik w głowie. Prosiłbym was o propozycje konkretnych marek/modeli
Na samochód będe mógł wydać mniej więcej 7-10 tys.
Myślałem już o kilku modelach ale niestety nie znam się na zaletach jak i wadach konkretnych modeli, a mianowicie Vectra C, Astra H, Mazda 3 oraz 6, Stillo, Corolla E12, Ibiza III.
Wchodziłby jescze w gre Golf 5 lecz to chyba troszkę już ponad mój budżet, w sumie większość tych modeli graniczą z moim budżetem ;/

Ogólnie samochód będzie mi służł głównie do jazdy po mieście oraz okolicach, ewentualnie czasami jakaś dalsza trasa ale to raczej nie często.
Więc myślę ze bardziej będzie odpowiadać mi benzynka lecz co do pojemności nie jestem pewny, lecz mysle minimum 1.6 maksymalnie 2.0. Wiadomo chciałbym aby taki samochód nie palił kosmicznych ilości paliwa, lecz by było też czym przycisnąć (wiem, troche mało realne).
Jeśli chodzi o rocznik, najlepiej powyżej 2003, 2004 roku.
Przebieg raczej trudno określić teraz wszystko i tak jest kręcone.

Nie będzie to samochód, którym będe stawiać pierwsze metry na drogach - dla jakiegoś odniesienia od 2 lat jeżdzę samochodem ojca VW Touran 1.9 TDI Tak że nie boje się większych gabarytów samochodu. Lecz jeśli chodzi o typ nadwozia to raczej będe szukać Hatchback'a lub Sedan'a. Prawde mówiąc kombi nie jest mi potrzebne.

Suma sumarum prosiłbym o propozycje modeli z informacją na co uważać w danym modelu jeśli byłaby możliwość :)
Oraz może drobny komentarz modeli na które ja patrzyłem.
Ostatnio edytowany przez Marciol96, 02 Lis 2016, 19:57, edytowano w sumie 1 raz
Marciol96
Początkujący

Auto: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T AVJ 245KKM
Paliwo: Benzyna + LPG

02 Lis 2016, 19:30