Pierwszy samochód 7.5 tys

26 Sty 2016, 00:25

Witam.
Zakładłem już inne tematy lecz chciałęm wszystko zebrać w jeden temat oraz mój budżet się zmienił, a mianowicie mam na samochód 7,5tys (uwzględniając wszystko - oc i inne małe naprawy). Z powodu że jestem młodym kierowcą i niestety nie mam wsiąść kogo na współwłaściciela oc będzie wysokie dlatego celuje w samochód z małym silnikiem tak max 1.4.
Średni przebieg będzie okolo 10-15 tys rocznie.
Na codzień będzie mi służył jako samochód do pracy (5-10km) i wypady za miasto, Jestem z lubelskiego a dokładniej z Łukowa więc chciałbym coś znaleźć tak w promieniu 100km chyba że będzie coś na prawde wartego uwagi to mogę przejechać te 200km
Wiem że za te pieniądze wybiera się stan techniczny a nie markę ale jak narazie w oko wpadłą mi honda civic 6.
[link do oferty na Olx wygasł]
że samochód będzie z małym silnikiem to instalacja gazowa nie jest priorytetem lecz fajnie ja by miał no i musi mieć klimatyzację i abs.
Co myślicie o tej hondzie ?
Czekam na wasze opinie oraz propozycje.
Z góry dzięki za pomoc.
Amzing95
Nowicjusz

Prawo jazdy: 06 01 1995
Auto: brak

26 Sty 2016, 08:12

Poproś o więcej zdjęć ale wygląda ok.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

26 Sty 2016, 10:50

dzwoniłem i nie wyglada tak źle z czego co mówi
jest właścicielem od rokui w tym czasie zrobił 7-8tys km bo jeździł tylko po wawie
rozrząd był wymieniany 20-30tys km (przez poprzedniego właściciela ) a przez teraźniejszego filty oleju i olej i wszystkie płyny, filt kabiny, lambda klocki hamulcowe oc i przegląd do maja.
zdjęcia oraz VIN ma mi wysłać po 16 jak wróci z roboty
Amzing95
Nowicjusz

26 Sty 2016, 13:20

Jakieś inne propozycje oprócz civic ?
Amzing95